wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

LOJALNOŚĆ KLIENTÓW


RUDAWSKA EDYTA

wydawnictwo: PWE, 2005, wydanie I

cena netto: 42.00 Twoja cena  39,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W obecnych warunkach rynkowych problematyka lojalności klientów wobec danej firmy, marki czy produktu jest bardzo ważna dla każdego przedsiębiorstwa, rośnie więc zainteresowanie tymi zagadnieniami. W książce Autorka wychodząc temu naprzeciw omawia przyczyny utraty klientów, wyjaśnia istotę lojalności, proces kreowania lojalnych zachowań klientów oraz czynniki wpływające na ich lojalne postawy, a także zwraca uwagę na bardzo ważny problem, tj. związek między lojalnością pracowników firmy a lojalnością jej klientów. Na zakończenie przedstawia organizację firmy nakierowanej na kształtowanie lojalności swych klientów. Liczne przykłady z polskiej praktyki uatrakcyjnią lekturę.


Spis treści

Wprowadzenie

Część I: Pozyskiwanie nowych a utrzymywanie dotychczasowych klientów

Rozdział 1. Konieczność zmiany podejścia do obsługi klienta
Nowy charakter relacji między firmą a klientem
Dlaczego warto zatrzymywać klientów przy sobie?
Dlaczego klienci odchodzą i ile firma na tym traci?
Z kim tworzyć długookresowe relacje?

Rozdział 2. Pozyskanie lojalności klienta jako ważny element działalności marketingowej firm
Kim jest lojalny klient?
Rodzaje lojalności
Klient lojalny czy zakładnik?
Jak mierzyć lojalność?
Korzyści wynikające z posiadania lojalnych klientów
Polemika na temat korzyści związanych z posiadaniem grupy lojalnych klientów
Czy lojalność w przypadku dóbr materialnych i usług jest taka sama?

Część II: Od potencjalnego klienta do adwokata firmy

Rozdział 3. Proces kształtowania lojalności klientów
Drabina lojalności klienta
Mechanizm działania tzw. systemu generowania zysków

Rozdział 4. Etapy przemiany nabywców w lojalnych klientów
Przekształcenie klientów potencjalnych w reflektantów
Wyodrębnienie grupy klientów, wobec których istnieje największe prawdopodobieństwo, że zakupią produkty danej firmy
Uplasowanie produktów w świadomości reflektantów w taki sposób, aby zdobyć ich lojalność
Identyfikacja i wyselekcjonowanie reflektantów o największym potencjale dla firmy
Transformacja reflektantów w klientów dokonujących zakupu po raz pierwszy
Zamiana klientów dokonujących zakupu po raz pierwszy w klientów dokonujących powtarzających się zakupów
Kreowanie lojalnych klientów
Lojalni klienci jako adwokaci firmy

Część III: Kształtowanie lojalnych postaw klientów w praktyce

Rozdział 5. Dbałość o jakość i obsługę klientów
Zadowolenie klientów a sukces firmy
Czy wystarczy zadowolić klientów?
Siedem grzechów głównych obsługi klientów
Podejście firmy i jej pracowników do obsługi klienta

Rozdział 6. Działania promocyjne kreujące lojalność
Programy promocyjne to nie tani chwyt reklamowy
Kluby marketingowe i karty stałego klienta
Programy nagradzania lojalności
Programy uczestnictwa (programy ciągłe)
Etapy opracowania działań promocyjnych nakierowanych na budowanie lojalności
O czym należy pamiętać przy stosowaniu systemów nagradzania klientów?

Rozdział 7. Sprawna obsługa reklamacji jako narzędzie wzrostu lojalności klientów
Polityka reklamacyjna jako część polityki marketingowej firmy
Na czym polega efekt "góry lodowej"?
Jaki jest wpływ sposobu obsługi reklamacji na stopień lojalności klientów?
Co warto wiedzieć o reklamacjach?
Co zrobić, aby sprawnie zarządzać składanymi reklamacjami?
System zarządzania reklamacjami w firmie
Warunki powodzenia systemu zarządzania reklamacjami
Przyczyny niepowodzenia systemu zarządzania reklamacjami

Rozdział 8. Od lojalnego pracownika do lojalnego klienta
Jaki jest związek między lojalnym pracownikiem a lojalnym klientem?
Korzyści wynikające z posiadania lojalnych pracowników
Rola marketingu wewnętrznego w procesie kreowania lojalnego pracownika
Proces budowania lojalnego pracownika
Wpływ rekrutacji i selekcji na przyszłą lojalność pracowników
Pierwsze dni nowo zatrudnionego pracownika
Rola upoważnienia w kreowaniu lojalności pracowników

Rozdział 9. Tworzenie kultury organizacyjnej firmy zorientowanej na lojalność
Dlaczego warto zacząć od misji?
Trzy filary kultury organizacyjnej zorientowanej na lojalność
Współpraca przede wszystkim
Czy tworzyć działy odpowiedzialne za satysfakcję i lojalność klientów?
Konieczność zapoznania się z niezbędną terminologią
Warunki stworzenia sprawnego programu lojalności w firmie
Pięć elementów systemu opartego na lojalności
Zamiast podsumowania kilka przemyśleń na temat kultury organizacyjnej opartej na budowaniu lojalności

Słownik użytecznych terminów
Wybrane pozycje bibliograficzne

172 strony, A5, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- LOJALNOŚĆ KLIENTÓW MODELE, MOTYWACJA I POMIAR
URBAN W. SIEMIENIAKO D.

- PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE. BUDOWA I FUNKCJONOWANIE
KWIATEK P.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022