"Klient nasz pan" to powiedzenie, które spędza sen z powiek wielu
handlowcom. Niestety, nie wszyscy stosują się do tej zasady. Zapominają, że to oni
powinni zabiegać o klientów, a nie na odwrót. Licząc na szybki zysk, postępują wobec
nich nieetycznie. Nie traktują ich jak partnerów i nie okazują im szacunku, więc
szybko tracą ich zaufanie. Tacy handlowcy i przedsiębiorcy nie mają szans na
odniesienie sukcesu. 
Ta książka to poradnik dla wszystkich, którzy mają bezpośredni kontakt z
klientami i chcieliby udoskonalić swoje umiejętności w tym zakresie. Wielu handlowców
nie zdaje sobie sprawy z tego, jak dużą rolę odgrywają szczegóły, takie jak
oświetlenie pokoju czy porządek na biurku. Nie wiedzą, że klient jest
uważnym obserwatorem, który na podstawie drobnych i - wydawałoby się - mało
znaczących informacji wyciąga ważne wnioski na temat firmy i jej działalności.
Czasami wystarczy nieodpowiedni gest lub niewłaściwe słowo, żeby na zawsze stracić
potencjalnego klienta. Z tej książki dowiesz się, jak uchronić się przed takimi
sytuacjami. To bezcenna wiedza dla wszystkich, którym zależy na dobrych relacjach z
odbiorcami i budowaniu trwałych kontaktów handlowych. 
  - Zadbaj o odpowiednią atmosferę w trakcie rozmów z klientami. 
- Odkryj zachowania, które najbardziej ich drażnią. 
- Dowiedz się, jakie elementy składają się na pierwsze wrażenie. 
- Naucz się być mądrym, cierpliwym i wyrozumiałym - bez względu na okoliczności. 
Czy tego chcesz, czy nie - klient ma zawsze rację! 
Spis treści
1. ...nasz pan
2. Otoczenie 
3. Atmosfera 
4. Organizacja - pracownicy 
5. Kontakt z klientem 
6. Stali klienci 
7. Zadowoleni - niezadowoleni 
8. Normalni i ważniejsi 
9. Fachowcy
10. Przemądrzalcy 
11. Wnikliwcy
12. Nowi
13. Czekanie 
14. Brak koncentracji 
15. Pośpiech
16. Niedostateczny szacunek 
17. Podejrzliwość 
18. Niezdecydowanie 
19. Niesolidność
20. Podlizywanie się
21. Grzeczność 
22. Ważność i wyjątkowość
23. Konsekwencja 
24. Radość, sukces 
25. Reklamacje
26. Konkurencja 
27. Komunikacja
28. Cena 
29. Życzenie - potrzeba 
30. Przynęty 
31. Reklama 
32. Ewidencja 
33. Znaczenie dbałości o klienta 
Skorowidz
88 stron, miękka oprawa
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.