Jak utrzymać najlepszych klientów, jak sprawić by działania
marketingowe były skuteczniejsze, co zrobić by firma nie miała problemów
w przypadku odejścia kluczowych pracowników, czy też (co w końcu chyba
najważniejsze) jak sprawić by zwiększyć sprzedaż i obniżyć koszty?
Ktoś, w tym momencie, może oczywiście powiedzieć, że nie jest
możliwe, aby osiągnąć wszystkie przedstawione cele jedną grupą działań. A jednak.
Wdrożenie systemu CRM może w firmie zdziałać cuda - ale nie ma co ukrywać - wymaga
pewnych przygotowań, inwestycji i nie jest łatwe. Korzyści mogą być jednak
niebagatelne.
"W trakcie pisania tej książki wykorzystaliśmy nasze praktyczne
doświadczenia uzyskane podczas uczestniczenia w wielu wdrożeniach systemów CRM.
Realizacja ponad 30. dużych projektów CRM oraz około 250. mniejszych, przeszkolenie
setek użytkowników oraz realizacja kilkudziesięciu audytów CRM dała nam pokaźny
bagaż wiedzy. W tej publikacji chcemy się tą wiedzą podzielić, próbując
przedstawić praktyczny przewodnik, który krok po kroku przeprowadzi czytelnika
bezpiecznie przez projekt CRM. Celem jest minimalizacja ryzyka jakie niesie ze sobą
wdrożenie CRM".
Autorzy
328 stron, A5, twarda oprawa