wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 43.00 40,85   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

WSTĘP DO STATYSTYKI. METODY OPISU STATYSTYCZNEGO


MAKSYMOWICZ-AJCHEL A.

wydawnictwo: WYDAWNICTWO UW, 2007, wydanie I

cena netto: 43.00 Twoja cena  40,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

"Wstęp do statystyki. Metody opisu statystycznego" to podręcznik dla studentów kierunków ekonomicznych, jednak ze względu na zakres materiału może być polecany studentom kursów statystyki innych kierunków oraz praktykom gospodarczym wykorzystującym metody ilościowe w zarządzaniu.

Książka w przystępnej formie zapoznaje z najważniejszymi metodami opisu statystycznego w zakresie struktury: zbiorowości, współzależności cech oraz dynamiki zjawisk, wspomagającymi proces podejmowania decyzji i zarządzania. Uczy także opracowywania i prezentacji (liczbowej, graficznej) materiału źródłowego oraz właściwej interpretacji uzyskanych wyników badania statystycznego. Kształci umiejętności organizacji i kierowania badaniem statystycznym oraz pokazuje możliwości wykorzystania technik komputerowych w opracowaniu i analizie materiału statystycznego.

Podręcznik wykorzystuje w dużym stopniu metody graficzne (rysunki, wykresy), przemawiające do wyobraźni czytelnika , ilustrujące omawiane zagadnienia. Prezentuje teorię potrzebną do rozwiązania rzeczywistych problemów i podaje przykłady praktycznych rozwiązań. Zawiera pytania sprawdzające i zadania do samodzielnego rozwiązania.


Alicja Maksimowicz-Ajchel jest pracownikiem naukowym Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Ma wieloletnie doświadczenie w pracy dydaktycznej ze studentami. Prowadzi zajęcia ze statystyki zarówno na poziomie kursu podstawowego, jak i specjalizacyjne poświęcone wykorzystaniu metod statystycznych w badaniach marketingowych.

310 stron, B5, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- FOREX PODSTAWY GIEŁDY WALUTOWEJ
SURDEL P.

- FOREX ANALIZA TECHNICZNA POZNAJ TAJNIKI RYNKÓW FINANSOWYCH...
SURDEL P.

- EKONOMETRYCZNA ANALIZA WIELOWYMIAROWYCH PROCESÓW GOSPODARCZYCH
SZULC E.

- FUNDUSZE INWESTYCYJNE
BANACHOWICZ A.

- FOREX STRATEGIE ORAZ SYSTEMY TRANSAKCYJNE
SURDEL P.

- STATYSTYKA. ANALIZA BADAŃ SPOŁECZNYCH + PŁYTA CD
WIECZORKOWSKA G. WIERZBIŃSKI J.

- EXCHANGE-TRADED FUNDS (ETF). NOWE PRODUKTY NA RYNKU FUNDUSZY INWESTYCY
NAWROT W.

- INFRASTRUKTURA FINANSOWA MSP W KRAJACH UNII EUROPEJSKIEJ
MIKOŁAJCZYK B.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022