wprowad¼ w³asne kryteria wyszukiwania ksi±¿ek: (jak szukaæ?)
Twój koszyk:   0 z³   zamówienie wysy³kowe >>>
Strona g³ówna > opis ksi±¿ki
English version
Ksi±¿ki:

polskie
podzia³ tematyczny
 
anglojêzyczne
podzia³ tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowo¶ciach z wybranego tematu
 
Informacje:

o ksiêgarni

koszty wysy³ki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytu³u?
Pomo¿emy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


mo¿esz te¿ zadzwoniæ
+48 512 994 090

WOKÓ£ UDANYCH INICJATYW EDUKACYJNYCH


PRZYBOROWSKA B. NALASKOWSKI A.

wydawnictwo: UMK, 2012, wydanie I

cena netto: 53.40 Twoja cena  50,73 z³ + 5% vat - dodaj do koszyka

Wokó³ udanych inicjatyw edukacyjnych


Inspiracj± do powstania ksi±¿ki by³a dyskusja, jaka wywi±za³a siê w sekcji X podczas VII Zjazdu Pedagogicznego w Toruniu, który odby³ siê pod has³em „Po ¿ycie siêgaj nowe. Teoria i praktyka edukacyjna". Sekcja X zosta³a zarezerwowana niemal w ca³o¶ci na prezentacjê osi±gniêæ praktyków, g³ównie tych, którzy pos³uguj± siê w swej dzia³alno¶ci teori± pedagogiczn±.

W niniejszej publikacji zaprezentowano udane inicjatywy edukacyjne, teksty tych, którym siê uda³o. Mog± one pos³u¿yæ jako ¼ród³o inspiracji, przyk³ady odwagi w zmaganiu siê w urzeczywistnianiu dobrej edukacji. A sukces edukacji to sukces nas wszystkich. G³êboko wierzymy, ¿e takich ludzi jest wielu, wielu wiêcej...


Wprowadzenie / 7


Czê¶æ I: Wokó³ projektów edukacyjnych

Beata Bochnia: Realna dostêpno¶æ ¶rodków unijnych a teoretyczne za³o¿enia programów pomocowych / 19
Jolanta E. Kowalska: Pozytywne do¶wiadczenia z realizacji edukacji olimpijskiej przez studentów pedagogiki Uniwersytetu £ódzkiego w placówkach o¶wiatowych / 43
Piotr Plichta: Polsko-norweski projekt ROBUSD jako przyk³ad oferty pedagogiki akademickiej dla praktyki edukacyjnej / 59
Teresa Giza, Lidia Pasich: Jak rozwija³ siê projekt „Taki jak Mozart?" / 75
Bogdan Ogrodnik: Pozaszkolna edukacja ekologiczna jako ¶cie¿ka rozwojowa dzieci i m³odzie¿y / 89


Czê¶æ II Innowacyjne programy i praktyki edukacyjne

Joanna Sosnowska: Jak tworzyæ przyjazne przedszkole? Sugestie praktyka / 109
Marek Budajczak: Indywidualne i spo³eczne pozytywy polskiego zaanga¿owania w edukacjê domow± / 125
Robert Mazelanik: Nauka czytania dla ch³opców. Problem edukacyjnej luki p³ci i propozycja metody stosowanej w szkole dla ch³opców „¯agle" / 139
Piotr Krakowiak: Od bierno¶ci do spo³ecznego zaanga¿owania na przyk³adzie programu rozwoju wolontariatu hospicyjnego „Lubiê pomagaæ" (z perspektywy organizatora - animatora - moderatora) / 153
Mariusz Budzyñski: Wychowanie do samodzielno¶ci i odpowiedzialno¶ci - 15 lat do¶wiadczeñ szkó³ ALA / 185


Czê¶æ III Nowatorzy w edukacji

Katarzyna Smulska: Koncepcja szczê¶liwej szko³y Aleksandra Sutherlanda Neilla / 203
Aleksander Nalaskowski: Artysta edukacji - Jacek Beszczyñski / 209
Katarzyna Szymala: Partycypacyjny model zarz±dzania. Rola dyrekcji szko³y: wspieranie nauczyciel / 213
Autorzy / 229


232 strony, Format: 15.0x21.0cm, oprawa miêkka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy poczt± e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytu³ polskojêzyczny lub anglojêzyczny jest aktualnie na pó³ce ksiêgarni.

 
Wszelkie prawa zastrze¿one PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022