|  | 
 WPROWADZENIE DO RASPBERRY PI
 RICHARDSON M. WALLACE SH.wydawnictwo: PROMISE, 2016, wydanie IIcena netto: 39.30Twoja cena  37,34 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Wprowadzenie do Raspberry Pi
 Co możemy robić z Raspberry Pi, komputerem o wielkości karty kredytowej
kosztującym zaledwie 35 dolarów? Wszystko! Jeżeli uczysz się programować lub zamierzasz realizować nowe projekty
elektroniczne, przeczytaj ten praktyczny przewodnik, aby zobaczyć, jak wartościowa może
być ta mała wszechstronna platforma.
 Ta książka pokazuje krok po kroku różnorodne możliwości związane z zabawą i
edukacją. Korzystaj z wielu wstępnie załadowanych języków programowania. Używaj
Raspberry Pi z Arduino. Twórz projekty związane z Internetem. Baw się multimediami. Z
Raspberry Pi możesz robić to wszystko i jeszcze więcej.
 » Zapoznaj się z funkcjami sprzętowymi płytki Pi.» Naucz się Linuksa w wystarczającym stopniu, aby korzystać z tego systemu
operacyjnego.
 » Poznaj podstawy języków Python i Scratch — i zacznij programować.
 » Rysuj grafiki, odtwarzaj dźwięki i obsługuj zdarzenia myszy dzięki bibliotece
Pygame.
 » Użyj złączy wejściowych i wyjściowych Pi, aby obsługiwać sprzęt.
 » Odkryj, jak platformy Arduino i Raspberry Pi uzupełniają się wzajemnie.
 » Integruj kamery internetowe USB i inne urządzenia peryferyjne w swoich projektach.
 » Utwórz własny serwer internetowy w języku Python na komputerze Pi.
 Matt Richardson jest kreatywnym technologiem, producentem wideo i
redaktorem wspierającym magazynu MAKE i Makezine.com.Shawn Wallace jest redaktorem w wydawnictwie O’Reilly Media.
 
 PrzedmowaCo możemy z tym robić?
 Raspberry Pi dla majsterkowiczów
 Linux i Raspberry Pi
 Co inni z tym zrobili
 Konwencje zastosowane w tej książce
 Korzystanie z przykładów kodu
 Jak się z nami skontaktować
 Podziękowania
 
 1. Uruchamianie
 Przewodnik po płytkach
 Właściwe urządzenia peryferyjne
 Obudowa
 Wybór dystrybucji
 Karty Flash SD
 Rozruch
 Konfi gurowanie komputera Pi
 Wyłączanie
 Rozwiązywanie problemów
 Dodatkowe informacje
 
 2. Podstawy Linuksa na Raspberry Pi
 Korzystanie z wiersza poleceń
 Pliki i system plików
 Więcej poleceń Linuksa
 Procesy
 Sudo i uprawnienia
 Sieć
 /etc
 Określanie daty i czasu
 Instalacja nowego oprogramowania
 Dodatkowe informacje
 
 3. Język Python na komputerze Pi
 Witaj Python
 Odrobinę więcej o języku Python
 Obiekty i moduły
 Jeszcze więcej modułów
 Rozwiązywanie problemów
 Dodatkowe informacje
 
 4. Animacje i multimedia w języku Python
 Witaj Pygame
 Obiekty Surface biblioteki Pygame
 Rysowanie na obiektach klasy Surface
 Obsługa zdarzeń i wejścia
 Sprite‘y
 Odtwarzanie dźwięku
 Odtwarzanie wideo
 Dodatkowe informacje
 
 5. Scratch na komputerze Pi
 Witaj Scratch
 Scena
 Jeszcze dwie informacje na temat sprite‘ów
 Większy przykład: gra Przybysze z kosmosu
 Scratch i świat rzeczywisty
 Udostępnianie programów
 Dodatkowe informacje
 
 6. Platformy Arduino i Pi
 Instalacja Arduino w systemie Raspbian
 Znajdowanie portu szeregowego
 Komunikacja szeregowa
 Dodatkowe informacje
 
 7. Podstawowe wejście i wyjście
 Używanie wejść i wyjść
 Wyjście cyfrowe: świecenie diody
 Wejście cyfrowe: odczytywanie stanu przycisku
 Projekt: lampa włączana według harmonogramu cron
 Pisanie skryptów poleceń
 Podłączanie lampy
 Harmonogram poleceń w programie cron
 Więcej na temat programu cron
 Dodatkowe informacje
 
 8. Programowanie wejść i wyjść w języku Python
 Instalowanie i testowanie GPIO w języku Python
 Miganie diody
 Czytanie przycisku
 Projekt: prosty odtwarzacz dźwięków
 Dodatkowe informacje
 
 9. Kamery internetowe
 Testowanie kamer internetowych
 Instalowanie i testowanie biblioteki SimpleCV
 Wyświetlanie obrazu
 Modyfi kowanie obrazu
 Dostęp do kamery internetowej
 Rozpoznawanie twarzy
 Projekt: kabina fotografi czna z Raspberry Pi
 Dodatkowe informacje
 
 10. Python i Internet
 Pobieranie danych z serwera www
 Pobieranie prognozy pogody
 Komputer Pi jako serwer www
 Podstawy środowiska Flask
 Łączenie sieci WWW ze światem rzeczywistym
 Projekt: lampa internetowa
 Dodatkowe informacje
 
 A. Zapisywanie obrazu karty SD
 Zapisywanie karty SD z systemu OS X
 Zapisywanie karty SD z systemu Windows
 Zapisywanie karty SD z systemu Linux
 
 B. Przybysze z kosmosu - pełna wersja gry
 
 C. Wejście analogowe
 Konwersja analogowo-cyfrowa
 
 206 stron, oprawa miękka
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.   |