5 kroków do porozumienia
Jak skutecznie negocjować w biznesie
Jaki jest przepis na skuteczną komunikację w biznesie?
Co sprawia, że przyciągamy czyjąś uwagę?
W jaki sposób możemy ją utrzymać, aby doprowadzić do osiągnięcia pożądanego
celu spotkania?
Jak wypracować długotrwałe relacje z klientem?
Odpowiedzi na te i podobne pytania znajdziesz na stronach tej książki. Razem z
autorką prześledzisz podstawowe procesy zachodzące w umyśle Twoim oraz Twojego klienta
podczas Waszego pierwszego spotkania. Dzięki temu z łatwością zrozumiesz mechanizmy
skutecznej komunikacji oraz nauczysz się kierować rozmowę na właściwe tory. Poznasz
etyczne techniki wywierania wpływu, które będziesz mógł stosować w biznesie.
Zacznij zatem od podstaw. Dowiedz się, jak pracuje ludzki umysł i w jaki sposób
wpływa to na proces efektywnych negocjacji. Naucz się nawiązywać pierwszy kontakt z
klientem i dowiedz się, co zrobić, aby go nie stracić. Poznaj silnie działające
struktury lingwistyczne i zacznij je stosować w rozmowach z klientem. Naucz się panować
nad emocjami. Odkryj podstawowe style negocjacyjne oraz komunikacyjne swojego rozmówcy.
Upewnij się, jakie wartości są ważne dla klienta, ponieważ to one w dużej mierze
stanowią o sukcesie prowadzonych negocjacji. Rozwiewaj zawczasu wszelkie wątpliwości.
Wreszcie opanuj 5 kroków do porozumienia zgodnie z systemem AZURI i dołącz do grona
najlepszych negocjatorów!
Anna M. Łabuz - psycholog biznesu. Wykładowca w Polskiej Akademii Trenerów
Sprzedaży. Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Biznesu i Coachingu. Ma
ponad 15-letnią praktykę zawodową w dziedzinie sprzedaży. Jest autorką wielu
artykułów oraz bloga na temat negocjacji. Specjalizuje się głównie w tematach z
zakresu negocjacji, szeroko rozumianej skutecznej komunikacji w biznesie oraz
nawiązywania trwałych relacji z klientem.
Wstęp (7)
1. Jak pracuje nasz umysł i jaki to ma wpływ na proces negocjacji (11)
2. Jak złapać pierwszy kontakt z klientem i go nie stracić (23)
3. Lingwistyka perswazyjna w rozmowach negocjacyjnych (55)
4. Emocje w negocjacjach (71)
5. Style komunikacyjne (87)
6. Znaczenie wartości klienta w procesie negocjacji (101)
7. No tak, ale... - czyli jak sobie radzić z zastrzeżeniami ze strony klienta
(113)
8. Pięć kroków do porozumienia - system AZURI (127)
9. Jak dołączyć do grona najlepszych negocjatorów (133)
Zakończenie (143)
144 strony, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka