wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZARZĄDZANIE MARKĄ


KALL J. KŁECZEK R. SAGAN A.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2013, wydanie II

cena netto: 69.00 Twoja cena  65,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zarządzanie marką


Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas.

We współczesnej gospodarce wzrasta liczba osób zajmujących się, zarządzaniem marką. Dla nich właśnie przeznaczona jest ta książka.

Autorzy odpowiadają w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobić, by marka była silna, dostrzegana i doceniana przez nabywców, i jak zwiększyć wartość marki, to znaczy jej zdolność do długoterminowego generowania gotówki.

W książce szczegółowo omówiono takie zagadnienia, jak:

  • świadomość i wizerunek marki, lojalność wobec marki oraz mechanizm oddziaływania marki na decyzje zakupowe,

  • sposoby pomiaru świadomości i wizerunku marki oraz świadomości kategorii produktu,

  • skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wybór rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wybór elementów marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu),

  • zarządzanie portfelem marek,

  • techniki reklamowe używane do wspierania wizerunku marki oraz metody testowania reklam i pomiaru świadomości reklamy,

  • finansowe aspekty zarządzania wartością marki.


O autorach

Wstęp

Wstęp do wydania drugiego

Rozdział 1.Silna marka z punktu widzenia nabywcy
Ryszard Kłeczek
Świadomość marki i jej rola w procesie zakupu
Wizerunek marki
Siła, korzystność i wyjątkowość skojarzeń składających się na wizerunek marki
Lojalność wobec marki
Zadania

Rozdział 2.Techniki pomiaru świadomości marki
Ryszard Kłeczek
Pomiar przywołania marki
Pomiar rozpoznania marki
Pomiar świadomości kategorii produktu
Pomiar rozpoznania kategorii produktu
Zadania

Rozdział 3.Badania jakościowe wizerunku marki
Ryszard Kłeczek, Adam Sagan
Cel i zasady badania wizerunku marki
Technika swobodnych skojarzeń
Technika wolnych list i analiza dziedziny w badaniach wizerunku marki
Analiza struktury wizerunku marki
Techniki drabinowe w badaniach wizerunku marki
Zadania

Rozdział 4.Badania ilościowe wizerunku marki
Ryszard Kłeczek, Adam Sagan
Techniki pomiaru i analizy wizerunku marki w badaniach ilościowych
Mapy percepcji i analizy struktury kategorii produktu
Konstruowanie map percepcji - najprostsze metody
Skala dyferencjału semantycznego w badaniach wizerunku marki
Inne metody budowy map percepcji i map preferencji
Ślepe testy
Zadania

Rozdział 5.Pomiar efektów behawioralnych
Ryszard Kłeczek, Adam Sagan
Techniki pomiaru efektów behawioralnych
Pomiar satysfakcji i lojalności wobec marki
Zadania

Rozdział 6.Wprowadzanie marki na rynek
Ryszard Kłeczek
Wybór rynku docelowego i pozycjonowanie marki
Testowanie koncepcji oferty (marki lub submarki)
Kryteria doboru elementów marki
Procedura wyboru elementów marki
Testowanie elementów marki
Przykłady udanego wprowadzenia nowych marek na rynek
Zadania

Rozdział 7. Zarządzanie portfelem marek
Ryszard Kłeczek
Poszerzenia marki
Mapa marki
Rewitalizacja marki
Metody szacowania siły marki - Interbrand
Zadania

Rozdział 8. Reklama jako instrument marketingowy wspierający wizerunek marki
Ryszard Kłeczek, Adam Sagan
Techniki kreatywne w konstrukcji reklamy - matryca Rossitera-Percy‘ego
Techniki przyciągania uwagi w reklamach prasowych
Testy reklamowe
Badania reklamy - modele i pomiary
Analiza treści reklam
Zadania

Rozdział 9.Finansowe aspekty wartości marki
Ryszard Kłeczek
Marketingowe czynniki wzrostu wartości marki
Decyzje marketingowe zwiększające wartość marki
Controlling i tracking w zarządzaniu marką
Zadania

Rozdział 10.Wykorzystanie koncepcji marki przez sieci detaliczne
Jacek Kall
Identyfikatory sieci detalicznej jako marki
Motywy stosowania marek własnych i powody ich rynkowych sukcesów
Produkty objęte markami własnymi
Kategorie marek własnych na rynku dóbr częstego zakupu
Zarządzanie portfelem marek własnych
Komunikacja marketingowa marek własnych
Strategia producentów wobec marek własnych
Zadania

Bibliografia

Indeks


320 stron, Format: 16.5x24.0cm, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- KREOWANIE MAREK Z PASJĄ
EDWARDS H. DAY D.

- MERCHANDISING. PROJEKTOWANIE PRZESTRZENI SKLEPU
MORGAN T.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022