wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

FINANSOWANIE MEDIÓW PUBLICZNYCH W POLSCE TEORIA I PRAKTYKA


ADAMOWSKI J. JUPOWICZ-GINALSKA A.

wydawnictwo: ASPRA, 2012, wydanie I

cena netto: 27.50 Twoja cena  26,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Finansowanie mediów publicznych w Polsce

Teoria i praktyka


Z pełnym zrozumieniem dla formułowanych z wielu stron oskarżeń, że media publiczne w Polsce niedostatecznie realizują swe obowiązki misyjne (i jest to zarzut kierowany przede wszystkim wobec TVP S.A.), trzeba pamiętać, że media te są nam jednak absolutnie niezbędne. To one przecież powinny być forum ważnych dyskusji społecznych, tworzyć płaszczyznę społecznego dyskursu na tematy tak ważne, jak np. powszechna potrzeba respektowania norm etycznych czy problem rozumnego i skutecznego budowana naszej tożsamości kulturowej. Taka instytucja nie jest jednak tania, tym bardziej że kończy się czas mediów analogowych, a także uniwersalnej telewizji „dla wszystkich”.

Wielka rewolucja technologiczna, której synonimem staje się zwłaszcza cyfryzacja, wymusza inne zupełnie spojrzenie na przyszłość i finansowanie mediów, w tym także publicznych.

Publikacja powstała we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Krajową Radą Radiofonii i Telewizji oraz Związkiem Pracodawców Mediów Publicznych.


Wstęp
Konferencja
Wystąpienia prelegentów
Igor Ostrowski
Sławomir Rogowski
Prof. dr hab. Jacek Sobczak, dr hab. Jędrzej Skrzypczak
Prof. dr hab. Stanisław Jędrzejewski
Prezentacje prelegentów
Dyskusja
Sylwetki prelegentów i uczestników
Sylwetki prelegentów
Sylwetki uczestników, zabierających głos w dyskusji
Sylwetki autorów publikacji
Informacje o organizatorach konferencji
Informacje o partnerach medialnych konferencji
Bibliografia


176 stron, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022