wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KOMUNIKOWANIE MASOWE I POLITYKA MEDIALNA ASPEKTY MIĘDZYNARODOWE


ADAMOWSKI J. JASKIERNIA A. / W EPOCE GLOBALIZACJI I CYFRYZACJI

wydawnictwo: ASPRA, 2013, wydanie I

cena netto: 42.90 Twoja cena  40,76 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Komunikowanie masowe i polityka medialna w epoce globalizacji i cyfryzacji

Aspekty międzynarodowe


Tom 19. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Termin "globalizacja" budzi dzisiaj mieszane uczucia i reakcje społeczne. Dla jednych, zwłaszcza politycznych sceptyków, proces ten jest swoiście szatańskim zamysłem, mającym na celu głównie pozbawienie wielu państwa (zwłaszcza tych mniejszych i słabszych ekonomicznie) ich tożsamości narodowej, a nawet kulturowej, a tym samym - poddanie absolutnej władzy mocarstw, czyli możnych tego świata.

Dla optymistów z kolei procesy globalizacyjne stanowią swego rodzaju nieuchronność w świecie coraz lepiej komunikującym się, w którym np. ekonomiczne korzyści z tytułu skali produkcji osiągać można przede wszystkim właśnie w wymiarze globalnym.

Ze świadomością tego, że i jedni, i drudzy mają (ale tylko częściowo!) rację, a obawy co do negatywnych skutków procesu globalizacji w znacznej mierze powinny być neutralizowane korzyściami zeń wynikającymi, pochylić się zatem warto nad globalizacją i jej różnorodnymi związkami z mediami masowymi. Takie jest też główne zadanie publikacji, którą niniejszym oddajemy do rąk czytelników.

"Książka jest bardzo wartościowa, wnosi wiele nowych faktów oraz porządkuje najnowszą wiedzę na temat komunikowania międzynarodowego. Jest ważna dla medioznawców, ale można ją także potraktować jako podręcznik dla studentów komunikowania międzynarodowego, dziennikarstwa czy politologii."

prof. dr hab. Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Uniwersytet Jagielloński


Janusz W. Adamowski
Wstęp

Część I. Media masowe i polityka medialna w epoce globalizacji i cyfryzacji

Tomasz Fraszczyk
System medialny Republiki Cypryjskiej: media greckojęzyczne w cieniu politycznego podziału wyspy

Alicja Jaskiernia
Kwestia różnorodności mediów w polityce Federalnej Komisji Komunikacji w USA

Marta Jas-Koziarkiewicz
Europe Direct jako narzędzie strategii informacyjnej Unii Europejskiej w XXI w.

Katarzyna Konarska
Media publiczne w dobie cyfrowego przekazu globalnej ery

Beata Ociepka
Nadawanie za granicę jako narzędzie dyplomacji publicznej w warunkach komunikowania globalnego

Radosław Sajna
Wizje alternatywne w komunikowaniu globalnym - TeleSUR jako głos Południa

Jacek Sobczak
ACTA a globalizacja

Krzysztof Wasilewski
"Le Monde diplomatique" jako przykład pisma globalnego

Dominika Wiśniewska
Skandynawskie koncerny na medialnej mapie Europy

Część II. Międzynarodowa agenda medialna - wydarzenia globalne w mediach masowych

Katarzyna Czajkowska, Maciej Krzysztoszek, Katarzyna Tołoczko, Dominika Wiśniewska
Świat na okładkach 2011. Globalna tematyzacja tygodników opiniotwórczych na świecie

Katarzyna Czajkowska
Ruch Oburzonych - zjednoczeni dla globalnej zmiany

Michalina Guzikowska
Al-Kaida w dziennikach w USA po 11 września 2001 r.

Paweł Malendowicz
Media radykalnych ruchów społecznych w dobie globalizacji (przykład środków komunikowania ruchu anarchistycznego)

Indeks nazwisk


246 stron, Format: 16.0x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022