wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ARDUINO I PROJEKTY LEGO ZADZIWIAJĄCE PROJEKTY LEGO


LAZAR J. / STEROWANE PRZEZ ARDUINO

wydawnictwo: PROMISE, 2013, wydanie I

cena netto: 43.80 Twoja cena  41,61 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Arduino i projekty Lego

Zadziwiające projekty LEGO sterowane przez Arduino


Zobacz, jak połączyć dwa najbardziej popularne narzędzia do budowy i zabawy – Arduino i LEGO – by tworzyć zabawne i interesujące gadżety, takie jak kryształowa kula z czujnikiem RFID, konstrukcje LEGO wyposażone w sensory, a nawet sterowany przez Arduino pociąg LEGO.
Poznaj podstawowe techniki wykorzystania Arduino, zaczynając od najprostszych programów powodujących mruganie diod LED, po bardziej złożone wykorzystujące moduły Arduino. Odkryj podstawową zasadę LEGO solidnego budowania, zaczynając od stabilnej podstawy i zamiennie wstawiając klocki, aby utworzyć ściany zdolne utrzymać konstrukcję. Dzięki szczegółowym wyjaśnieniom i ilustracjom zobaczysz, jak wszystko pasuje do siebie i jak możesz nadać swoim projektom różne poziomy funkcjonalności i interakcji.

Dowiedz się, jak:

Zasymulować okrągłe kształty lub kopuły przy użyciu klocków LEGO
Dołączyć sensory do swoich projektów
Wykorzystać Arduino do sterowania silnikami w projektach LEGO
Przekształcić królika LEGO na Twitter Pet
Stworzyć swoją własną kryształową kulę z odbiornikiem RFID
Zbudować z LEGO statek TARDIS sterowany przez Arduino


Bez względu na to, czy chcesz zadziwić przyjaciół, rozdrażnić kota, czy też po prostu cieszyć się swymi kreacjami, książka pokaże, czego potrzebujesz i jak to połączyć ze sobą. Uzyskasz podstawową wiedzę i umiejętności, które, uzupełnione kreatywnością, pomogą tworzyć najbardziej zadziwiające gadżety na tej planecie.


O autorze

O recenzencie technicznym

Podziękowania

Wstęp
Rozdział 1. LEGO, Arduino i Ultimate Machine
Parę słów o Arduino
Pierwszy program Arduino
Programowanie Ultimate Machine
Składanie Arduino i silnika
Programowanie Arduino
Budowanie Ultimate Machine
Wybór wymiarów
Budowanie ścian z klocków
Dodanie Arduino
Dodanie ramion LEGO i przełącznika
Podwyższenie ścian
Budowanie pokrywy
Podsumowanie

Rozdział 2. Wykorzystanie czujników z Androidem
Czujnik ultradźwiękowy
Podłączenie dodatkowych czujników
Budowanie Androida
Tworzenie podstawy
Budowanie uprzęży dla Arduino
Dodanie warstwy na wtyczkę zasilającą
Budowanie korpusu
Dodanie ramion i czujników
Oddzielenie korpusu od głowy
Budowanie głowy
Budowanie nóg
Budowanie ramion
Budowanie anteny
Podsumowanie

Rozdział 3. Twitter Pet
Podłączenie Arduino do Internetu
Budowanie Twitter Pet
Budowanie podstawy
Umieszczenie Arduino
Zakrywanie Arduino
Dodanie obręczy
Dodanie oczu i nosa
Dodanie głowy
Podsumowanie

Rozdział 4. RFID i kryształowa kula
Arduino i RFID
Tworzenie magii przy pomocy kodu
Budowanie kryształowej kuli
Budowanie podstawy
Budowanie pokrywy
Budowanie kuli
Budowanie czarodziejskiej różdżki
Podsumowanie

Rozdział 5. Ożywienie statku TARDIS
Ulepszenie statku TARDIS
Kodowanie modułu plików dźwiękowych
Obwód Kameleona: Budowanie statku TARDIS
Budowanie ścian
Wzmacnianie ścian
Budowanie okien
Montowanie okien
Dodanie Arduino
Powrót do korpusu
Tworzenie etykiet
Budowanie dachu
Podsumowanie

Rozdział 6. Sterowanie pociągami LEGO przy pomocy Arduino
Sterowniki pociągu Arduino
Programowanie sterowników pociągu
Budowanie stacji kolejowej
Budowanie pociągu LEGO
Dodanie kół
Dodanie baterii
Dodanie odbiornika podczerwieni
Podsumowanie

Rozdział 7. Budowanie szkatułki światłoczułej
Części mechaniczne szkatułki
Programowanie szkatułki
Budowanie szkatułki
Dodanie Arduino
Dodanie silnika
Dostosowanie wysokości ściany
Dodanie zawiasów
Dodanie pokrywy
Podsumowanie

Załącznik. Lista części
Rozdział 1: LEGO, Arduino i Ultimate Machine
Elektroniczne części urządzenia
LEGO
Rozdział 2: Wykorzystanie czujników z Androidem
Elektroniczne części urządzenia
LEGO
Rozdział 3: Twitter Pet
Elektroniczne części urządzenia
LEGO
Rozdział 4: RFID i kryształowa kula
Elektroniczne części urządzenia
LEGO
Rozdział 5: Ożywienie statku TARDIS
Elektroniczne części urządzenia
LEGO
Rozdział 6: Sterowanie pociągami LEGO przy pomocy Arduino
Elektroniczne części urządzenia
Klocki LEGO do zbudowania stacji kolejowej
Klocki LEGO do zbudowania pociągu
Rozdział 7: Budowa szkatułki światłoczułej
Elektroniczne części urządzenia
LEGO

Indeks


200 stron, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022