wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BEZ OSOBOWOŚCI DLACZEGO FIRMY TRACĄ SWOJĄ AUTENTYCZNOŚĆ


BHARGAVA R. - I JAK WIELKIE MARKI JĄ ODZYSKUJĄ

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2014, wydanie II

cena netto: 80.10 Twoja cena  76,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Bez osobowości

Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują


W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach, począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen Mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, ING oraz Dyson, wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie.

Dzięki tej publikacji dowiesz się:

  • jak rozpoznać mit, za którym ślepo podąża większość sprzedawców, i jak z nim skończyć,

  • jak używać filtra UAD, aby odkryć osobowość swojej firmy i swojego produktu oraz opracować skuteczną strategię komunikacji,

  • jak stworzyć "marketingową historię" firmy, stosując techniki wypracowane przez najlepszych hollywoodzkich scenarzystów,

  • jak opanować wpływ "przypadkowych rzeczników" i wykorzystać ich dla własnej korzyści,

  • jak pokonać przeszkody ze strony szefów, współpracowników, inwestorów i prawników, bez ryzyka utraty pracy czy wypalenia zawodowego.


Bez osobowości to unikatowy zbiór narzędzi, technik i wskazówek, które pomagają efektywnie przejść od teorii do działania, a także zestaw list kontrolnych, ankiet i innych cennych źródeł do wykorzystania w codziennej praktyce biznesowej.

Nie czekaj, aż pojawi się na Twoim rynku ktoś bardziej wyrazisty! Zacznij działać!


 

O autorze

Przedmowa

Podziękowania

Od autora

Wstęp

CZĘŚĆ PIERWSZA

1. Podpisz, by to przeczytać
2. Przypadkowi rzecznicy
3. Podpis nie wystarczy
4. Uczenie się od opowiadaczy historii
5. Pokonać czynnik strachu
6. Dodać osobowość i sensację

CZĘŚĆ DRUGA

Wprowadzenie: to lokaj był marketingowcem
Techniki
Przewodniki i narzędzia
Bez bibliografii
Nota na temat badań
Dodatek
Pozorne zakończenie

Indeks


332 strony, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022