|
BEZ OSOBOWOŚCI DLACZEGO FIRMY TRACĄ SWOJĄ AUTENTYCZNOŚĆ
BHARGAVA R. - I JAK WIELKIE MARKI JĄ ODZYSKUJĄ wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2014, wydanie II cena netto: 80.10 Twoja cena 76,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Bez osobowości
Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują
W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć
dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele
organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit
Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej
filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie
odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach,
począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen Mangi, która
opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, ING
oraz Dyson, wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie.
Dzięki tej publikacji dowiesz się:
jak rozpoznać mit, za którym ślepo podąża większość
sprzedawców, i jak z nim skończyć,
jak używać filtra UAD, aby odkryć osobowość swojej firmy i swojego
produktu oraz opracować skuteczną strategię komunikacji,
jak stworzyć "marketingową historię" firmy, stosując
techniki wypracowane przez najlepszych hollywoodzkich scenarzystów,
jak opanować wpływ "przypadkowych rzeczników" i
wykorzystać ich dla własnej korzyści,
jak pokonać przeszkody ze strony szefów, współpracowników,
inwestorów i prawników, bez ryzyka utraty pracy czy wypalenia zawodowego.
Bez osobowości to unikatowy zbiór narzędzi, technik i wskazówek, które
pomagają efektywnie przejść od teorii do działania, a także zestaw list kontrolnych,
ankiet i innych cennych źródeł do wykorzystania w codziennej praktyce biznesowej.
Nie czekaj, aż pojawi się na Twoim rynku ktoś bardziej wyrazisty!
Zacznij działać!
O autorze
Przedmowa
Podziękowania
Od autora
Wstęp
CZĘŚĆ PIERWSZA
1. Podpisz, by to przeczytać
2. Przypadkowi rzecznicy
3. Podpis nie wystarczy
4. Uczenie się od opowiadaczy historii
5. Pokonać czynnik strachu
6. Dodać osobowość i sensację
CZĘŚĆ DRUGA
Wprowadzenie: to lokaj był marketingowcem
Techniki
Przewodniki i narzędzia
Bez bibliografii
Nota na temat badań
Dodatek
Pozorne zakończenie
Indeks
332 strony, A5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|