wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 44.89 42,65   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

12 ZASAD SKUTECZNEJ EDUKACJI CZYLI JAK UCZYĆ ŻEBY NAUCZYĆ


BĄBEL P. WIŚNIAK M.

wydawnictwo: GWP, 2019, wydanie II

cena netto: 44.89 Twoja cena  42,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

12 zasad skutecznej edukacji

czyli jak uczyć, żeby nauczyć


Poradnik 12 zasad skutecznej edukacji został napisany z myślą o wszystkich nauczycielach i edukatorach, którzy chcą uczyć w taki sposób, aby ich uczniowie rzeczywiście się nauczyli. Opierając się na swojej wiedzy i na doświadczeniu zdobytym podczas prowadzenia licznych warsztatów i szkoleń, autorzy sformułowali dwanaście uniwersalnych zasad skutecznej edukacji, wspólnych dla wszystkich typów, szczebli i form kształcenia.

Książka to praktyczny przewodnik pełen przykładów, wskazówek i technik do zastosowania w codziennej pracy w szkołach i innych placówkach edukacyjnych.

Autorzy w zrozumiały sposób wyjaśniają znaczenie powiązań teorii z praktyką oraz omawiają między innymi takie zagadnienia, jak: grupowanie materiału, procesy koncentracji, wykorzystanie emocji w nauce, potrzeba przerw czy sposoby motywowania uczniów.

Dzięki opisanym w książce metodom i narzędziom nauczyciele:

  • zbudują podczas zajęć atmosferę sprzyjającą nauce,

  • pomogą uczniom zrozumieć, utrwalić i zapamiętać nauczane treści,

  • nauczą się wykorzystywać edukacyjny potencjał nowoczesnych technologii,

  • będą skutecznie nauczać, a ich uczniowie zaczną osiągać lepsze wyniki.


Wprowadzenie, czyli na czym polega skuteczna edukacja

Rozdział 1
Koncentracja, czyli o kierowaniu uwagą uczniów
Rozdział 2
Porcjowanie, czyli grupowanie informacji
Rozdział 3
Powtarzanie, czyli ćwiczenie czyni mistrza
Rozdział 4
Rozumienie, czyli schodzenie na poziom semantyczny
Rozdział 5
Kolejność informacji, czyli o znaczeniu miejsca w szeregu
Rozdział 6
Obraz silniejszy niż słowo, czyli o angażowaniu wyobraźni
Rozdział 7
Odnoszenie do Ja, czyli o łączeniu wiedzy z osobą ucznia
Rozdział 8
Uczenie się przez doświadczenie, czyli przeżyć znaczy wiedzieć
Rozdział 9
Emocje, czyli akumulator pamięci
Rozdział 10
Czas na przerwę, czyli wiedza musi się uleżeć
Rozdział 11
Wskazówki do przypominania, czyli jak zapamiętać, żeby sobie przypomnieć
Rozdział 12
Motywowanie uczniów, czyli o roli wzmacniania

Podsumowanie
Bibliografia


220 stron, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022