wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 31.00 29,45   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW


CZUBAŁA A.

wydawnictwo: PWE, 2001, wydanie II

cena netto: 31.00 Twoja cena  29,45 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

"Marketing bez tajemnic" to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce - podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.

W drugim, zmienionym wydaniu Dystrybucji produktów opisano:

- istotę i funkcje dystrybucji oraz jej związki z pozostałymi instrumentami marketingu;

- rolę bezpośrednich i pośrednich kanałów dystrybucji oraz korzyści wynikające z ich stosowania;

- rodzaje i funkcje pośredników handlowych (hurtowników, agentów, detalistów) w kanałach dystrybucji;

- dystrybucję fizyczną produktów, jej fazy, związane z nimi koszty dystrybucji, ich współzależność oraz wpływ na ceny finalne;

- przedmiotowy i podmiotowy zakres decyzji związanych z wyborem kanałów dystrybucji, etapy ich projektowania oraz metody ich oceny;

- formy współdziałania, rodzaje integracji uczestników kanałów dystrybucji oraz konflikty występujące w kanałach dystrybucji i sposoby ich rozwiązywania.

 


Spis treści:

 

Część I: Istota i struktura kanałów dystrybucji

Rozdział 1. Dystrybucja jako element marketingu
Co to jest dystrybucja?
Funkcje dystrybucji
Dystrybucja a pozostałe instrumenty marketingu
Podsumowanie

Rozdział 2. Kanały dystrybucji
Co to są kanały dystrybucji
Klasyfikacja kanałów dystrybucji
Podsumowanie

Rozdział 3. Charakterystyka podstawowych typów kanałów dystrybucji
Kanał bezpośredni
Kanał pośredni
Podsumowanie

Część II: Pośrednicy w kanałach dystrybucji

Rozdział 4. Hurtownicy
Funkcje hurtowników
Klasyfikacja hurtowników
Przydatność hurtowników dla producenta
Przydatność hurtowników dla detalisty
Tendencje rozwojowe pośrednictwa hurtowego
Podsumowanie

Rozdział 5. Agenci
Funkcje agentów
Rodzaje agentów
Przydatność agentów dla producenta
Przydatność agentów dla detalisty
Podsumowanie

Rozdział 6. Detaliści
Funkcje detalistów
Formy organizacyjne handlu detalicznego
Przydatność detalistów dla producentów i hurtowników
Przydatność detalistów dla nabywców finalnych
Tendencje rozwojowe handlu detalicznego
Kierunki zmian handlu detalicznego w Polsce
Podsumowanie

Część III: Dystrybucja fizyczna i kształtowanie cen w kanałach dystrybucji

Rozdział 7. Fizyczny przepływ produktów w kanale dystrybucji
Istota dystrybucji fizycznej
Cel dystrybucji fizycznej
Podsumowanie

Rozdział 8. Subsystemy dystrybucji fizycznej jako wyznaczniki kosztów funkcjonowania kanału
Rodzaje subsystemów dystrybucji fizycznej
Koszty utraconych możliwości sprzedaży w systemie dystrybucji fizycznej
Tendencje rozwojowe logistyki dystrybucji
Podsumowanie

Rozdział 9. Kształtowanie cen w kanałach dystrybucji
Wyznaczniki decyzji cenowych uczestników kanałów dystrybucji
Czynniki determinujące poziom marż
Rabaty jako instrument polityki sprzedaży
Podsumowanie

Część IV: Zarządzanie kanałami dystrybucji

Rozdział 10. Projektowanie kanałów dystrybucji
Przedmiotowy i podmiotowy zakres decyzji
Wyznaczniki pionowej struktury kanałów dystrybucji
Wyznaczniki szerokości kanału dystrybucji
Etapy projektowania kanałów dystrybucji
Ocena i wybór pośredników handlowych
Podsumowanie

Rozdział 11. Współdziałanie i konflikty w kanałach dystrybucji
Międzyorganizacyjne relacje w kanałach dystrybucji
Istota i rodzaje integracji w kanałach dystrybucji
Organizacyjno-prawne formy integracji
Efekty i koszty integracji pionowej
Integratorzy kanałów
Konflikty w kanałach dystrybucji
Kierunki rozwoju integracji w kanałach dystrybucji w Polsce
Podsumowanie
Słownik użytecznych terminów
Wybrane pozycje bibliograficzne

 


248 stron, A5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022