Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i
wizerunek samego siebie
Będziesz co najmniej poirytowany faktem, jak wiele błędów popełniałeś i jak
skutecznie sabotowałeś swoje osiągnięcia sprzedażowe. A wszystko to do momentu
przeczytania tej książki.
Jak przekształcić każdy zawodowy kontakt w handlowe złoto?
W dzisiejszych czasach Twój sukces zależy w znaczniej mierze od jakości relacji,
które potrafisz zbudować. Jeśli podczas rozmowy z klientem zdołasz stworzyć nić
sympatii i zaufania, wówczas realizacja Twoich celów sprzedażowych nagle okazuje się
niezwykle prosta i przyjemna.
Czy chciałbyś, by Twoja praca przynosiła zarówno pieniądze, jak i pełne
zadowolenie?
Ta książka nauczy Cię, jak docierać do klientów, wyzwalać w nich najlepsze emocje
i nastawiać na "tak". To trening budowania dobrych relacji handlowych.
Zastanów się:
- Z jakim handlowcem chciałbyś rozmawiać?
- Co chciałbyś od niego usłyszeć?
- Jaki musiałby być, abyś chciał z nim współpracować?
Wiedz, że niewielu handlowców zadaje sobie trud poszukiwania odpowiedzi na te
pytania. A to tylko początek drogi doskonalenia, na jaką wejdziesz, kiedy zaczniesz
czytać tę książkę i chłonąć praktyczne rady w niej zawarte.
Dowiedz się:
- jak budować sympatię, wiarygodność i zaufanie
- jak dystansować konkurencję i wygrywać walkę o klienta
- jak nawiązywać relacje i przekształcać je w cenne kontrakty
- jak wykorzystywać narzędzia perswazji w skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta
- jak umiejętnie wykorzystać wiedzę o procesach decyzyjnych Twoich klientów
To książka dla Ciebie, jeśli stawiasz zaufanie i wiarygodność ponad nieudolną
manipulację prowadzącą do frustracji i nieuchronnej katastrofy.
Książka zawiera płytę CD z pełnym szkoleniem: "Najczęstsze techniki
negocjacyjne".
Czy stać Cię na to, by nie zarabiać więcej? Przyjemniej? Skuteczniej? Nie trać
czasu na odpowiedź, kupuj póki jest.
Poznaj Konrada Pankiewicza - założyciela Instytutu Perswazji oraz twórcę
Dynamicznego Modelu Perswazji (Persuasion Dynamic Model). Konrad jest fantastycznym
trenerem. Charyzmatycznym coachem. Doświadczonym praktykiem sprzedaży i marketingu.
Zobacz co o nim i jego książce sądzą autorytety perswazji, sprzedaży i marketingu:
"Wśród wszystkich Polaków znam tylko trzy osoby, od których mógłbym się
uczyć perswazji. Konrad Pankiewicz jest jedną z nich. Dostarcza on nowych umiejętności
i uczy technik oraz strategii, których nie poznacie nigdzie indziej."
Dr Kevin Hogan, autor książki "Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki
wywierania wpływu"
"Konrad przekazuje pasjonującą wiedzę. To obowiązkowa lektura dla
sprzedawców, negocjatorów i marketerów."
Bohdan Pawłowicz; Dyrektor Generalny Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w
Polsce
"Zaawansowana wiedza. Zaawansowane strategie i techniki. Wszystko bardzo
profesjonalnie przekazane."
Agnieszka Bzdyra-Maciorowska, redaktor naczelna miesięcznika "Marketing w
praktyce"
Konrad Pankiewicz - od 7 lat związany zawodowo z marketingiem i
sprzedażą. Wykładowca w Marketing Communication Academy. Członek Stowarzyszenia
Marketingu Bezpośredniego, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce oraz
Interactive Advertising Bureau Polska. Współtwórca agencji interaktywnej Adv.pl oraz
agencji marketingu mobilnego adMobile. W swym dorobku ma projekty doradcze dla polityków,
menedżerów, zarządów polskich i międzynarodowych koncernów. Wraz z zespołem
znakomitych specjalistów współtworzył strategie marketingowo-sprzedażowe zdobywające
nagrody w konkursach marketingu bezpośredniego (Boomerang 2004, Boomerang 2005,
Webstarfestival 2005, Web Marketing Association 2006, Golden Arrow 2006). Specjalizuje
się w wykorzystywaniu neurolingwistycznych strategii wpływu do tworzenia niezwykle
skutecznych modeli komunikacji perswazyjnej opartej na neurolingwistyce, psychologii
perswazji, hipnozie, teorii body language oraz stosowanej analizie behawioralnej. Jest
założycielem Instytutu Perswazji oraz twórcą Dynamicznego Modelu Perswazji (Persuasion
Dynamic Model).
Spis treści
O autorze
Wstęp
Ukrywana prawda o skutecznym uwodzeniu
Magiczna siła pipet, kutasików i poznańskich pyr
Różowe okulary, szwedzki pływak i nieistniejący suplement witaminowy
Jaką objętość ma Twój mięsień konsekwencji?
Pułapka maniakalnego uporu
Narzekanie na ministra spraw zagranicznych nie ma najmniejszego sensu
Jak łatwo możesz czytać w myślach swoich klientów
Ponadczasowa prawda o filozofii sprzedaży
3 podświadome pytania, które zadaje sobie każdy Twój klient
Klienci nie kupują od firm - klienci kupują od ludzi
Tylko krowa nie zmienia zdania
Jesteś nieśmiały, notorycznie się spóźniasz, a może powinieneś popracować nad
swoimi umiejętnościami w zakresie perswazji?
Dlaczego klienci mieliby kupować właśnie od Ciebie?
Najpierw wzbudź sympatię, a dopiero później sprzedawaj
Czy grałeś kiedykolwiek w golfa?
Twój klient to istota emocjonalna - dokładnie tak, jak Ty
Jeśli wejdziesz między wrony...
Ciało, które mówi...
Mów językiem zmysłów swojego klienta
Nic tak dobrze nie działa, jak...
99% handlowców popełnia ten błąd
Happy Birthday to You
Wspominasz czasem o wadach swojego produktu lub usługi?
Oto genialny sposób na udaną rozmowę
Obiecuj mniej...
Jeśli masz coś do zyskania, powiedz o tym otwarcie
3150 brzmi lepiej niż 3000
Poproszę o jakąś pastę do zębów
Uważaj na kolejność prezentacji swojej oferty
Zostań adwokatem diabła
Wyobraź sobie, że...
Porównania to przekleństwo. Wiesz może, dlaczego?
Generalnie państwa oferta jest dobra - jednak tym razem zdecydowaliśmy się na
współpracę z inną firmą
Dlaczego musisz uważać na pytanie "dlaczego?"
Niech pan nie myśli, że chcę pana oszukać
Proszę spróbować podpisać z nami umowę
6 kluczy do umysłu Twojego klienta
Najważniejsze słowo na literę "k", które znajduje się w tej książce,
to...
Zanotuj to sobie dokładnie!
Twoja prywatna baza wiedzy
Coś, o czym często zapominasz podczas negocjacji
Ustępstwo rodzi ustępstwo
Pokaż swoją klasę
Zawsze trzymaj rękę na pulsie
Bezwzględnie dotrzymuj obietnic
Najmocniej przepraszam za moje spóźnienie...
Wykorzystuj potęgę zbudowanych relacji
20% jest ważniejsze niż 80%
A może wyskoczymy gdzieś na lunch?
Oddzielaj ludzi od problemów
Trzymaj nerwy na wodzy
Jak bardzo jesteś atrakcyjny?
Zawał czy wylew?
Znajdź swój złoty środek
4 zasady, dzięki którym pokonasz konkurencję
Nic tak dobrze nie robi, jak króciutkie résumé!
Zamiast zakończenia
Bibliografia
248 stron, A5, miękka oprawa, CD-ROM