wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 46.60 44,27   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ALCHEMIA SPRZEDAŻY


PANKIEWICZ K.

wydawnictwo: HELION - ONE PRESS, 2007, wydanie I

cena netto: 46.60 Twoja cena  44,27 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie

Będziesz co najmniej poirytowany faktem, jak wiele błędów popełniałeś i jak skutecznie sabotowałeś swoje osiągnięcia sprzedażowe. A wszystko to do momentu przeczytania tej książki.

Jak przekształcić każdy zawodowy kontakt w handlowe złoto?

W dzisiejszych czasach Twój sukces zależy w znaczniej mierze od jakości relacji, które potrafisz zbudować. Jeśli podczas rozmowy z klientem zdołasz stworzyć nić sympatii i zaufania, wówczas realizacja Twoich celów sprzedażowych nagle okazuje się niezwykle prosta i przyjemna.

Czy chciałbyś, by Twoja praca przynosiła zarówno pieniądze, jak i pełne zadowolenie?

Ta książka nauczy Cię, jak docierać do klientów, wyzwalać w nich najlepsze emocje i nastawiać na "tak". To trening budowania dobrych relacji handlowych.

Zastanów się:

  • Z jakim handlowcem chciałbyś rozmawiać?
  • Co chciałbyś od niego usłyszeć?
  • Jaki musiałby być, abyś chciał z nim współpracować?

Wiedz, że niewielu handlowców zadaje sobie trud poszukiwania odpowiedzi na te pytania. A to tylko początek drogi doskonalenia, na jaką wejdziesz, kiedy zaczniesz czytać tę książkę i chłonąć praktyczne rady w niej zawarte.

Dowiedz się:

  • jak budować sympatię, wiarygodność i zaufanie
  • jak dystansować konkurencję i wygrywać walkę o klienta
  • jak nawiązywać relacje i przekształcać je w cenne kontrakty
  • jak wykorzystywać narzędzia perswazji w skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta
  • jak umiejętnie wykorzystać wiedzę o procesach decyzyjnych Twoich klientów

To książka dla Ciebie, jeśli stawiasz zaufanie i wiarygodność ponad nieudolną manipulację prowadzącą do frustracji i nieuchronnej katastrofy.

Książka zawiera płytę CD z pełnym szkoleniem: "Najczęstsze techniki negocjacyjne".

Czy stać Cię na to, by nie zarabiać więcej? Przyjemniej? Skuteczniej? Nie trać czasu na odpowiedź, kupuj póki jest.


Poznaj Konrada Pankiewicza - założyciela Instytutu Perswazji oraz twórcę Dynamicznego Modelu Perswazji (Persuasion Dynamic Model). Konrad jest fantastycznym trenerem. Charyzmatycznym coachem. Doświadczonym praktykiem sprzedaży i marketingu. Zobacz co o nim i jego książce sądzą autorytety perswazji, sprzedaży i marketingu:

"Wśród wszystkich Polaków znam tylko trzy osoby, od których mógłbym się uczyć perswazji. Konrad Pankiewicz jest jedną z nich. Dostarcza on nowych umiejętności i uczy technik oraz strategii, których nie poznacie nigdzie indziej."
Dr Kevin Hogan, autor książki "Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu"

"Konrad przekazuje pasjonującą wiedzę. To obowiązkowa lektura dla sprzedawców, negocjatorów i marketerów."
Bohdan Pawłowicz; Dyrektor Generalny Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce

"Zaawansowana wiedza. Zaawansowane strategie i techniki. Wszystko bardzo profesjonalnie przekazane."
Agnieszka Bzdyra-Maciorowska, redaktor naczelna miesięcznika "Marketing w praktyce"

Konrad Pankiewicz - od 7 lat związany zawodowo z marketingiem i sprzedażą. Wykładowca w Marketing Communication Academy. Członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce oraz Interactive Advertising Bureau Polska. Współtwórca agencji interaktywnej Adv.pl oraz agencji marketingu mobilnego adMobile. W swym dorobku ma projekty doradcze dla polityków, menedżerów, zarządów polskich i międzynarodowych koncernów. Wraz z zespołem znakomitych specjalistów współtworzył strategie marketingowo-sprzedażowe zdobywające nagrody w konkursach marketingu bezpośredniego (Boomerang 2004, Boomerang 2005, Webstarfestival 2005, Web Marketing Association 2006, Golden Arrow 2006). Specjalizuje się w wykorzystywaniu neurolingwistycznych strategii wpływu do tworzenia niezwykle skutecznych modeli komunikacji perswazyjnej opartej na neurolingwistyce, psychologii perswazji, hipnozie, teorii body language oraz stosowanej analizie behawioralnej. Jest założycielem Instytutu Perswazji oraz twórcą Dynamicznego Modelu Perswazji (Persuasion Dynamic Model).


Spis treści

O autorze

Wstęp

Ukrywana prawda o skutecznym uwodzeniu

Magiczna siła pipet, kutasików i poznańskich pyr

Różowe okulary, szwedzki pływak i nieistniejący suplement witaminowy

Jaką objętość ma Twój mięsień konsekwencji?

Pułapka maniakalnego uporu

Narzekanie na ministra spraw zagranicznych nie ma najmniejszego sensu

Jak łatwo możesz czytać w myślach swoich klientów

Ponadczasowa prawda o filozofii sprzedaży

3 podświadome pytania, które zadaje sobie każdy Twój klient

Klienci nie kupują od firm - klienci kupują od ludzi

Tylko krowa nie zmienia zdania

Jesteś nieśmiały, notorycznie się spóźniasz, a może powinieneś popracować nad swoimi umiejętnościami w zakresie perswazji?

Dlaczego klienci mieliby kupować właśnie od Ciebie?

Najpierw wzbudź sympatię, a dopiero później sprzedawaj

Czy grałeś kiedykolwiek w golfa?

Twój klient to istota emocjonalna - dokładnie tak, jak Ty

Jeśli wejdziesz między wrony...

Ciało, które mówi...

Mów językiem zmysłów swojego klienta

Nic tak dobrze nie działa, jak...

99% handlowców popełnia ten błąd

Happy Birthday to You

Wspominasz czasem o wadach swojego produktu lub usługi?

Oto genialny sposób na udaną rozmowę

Obiecuj mniej...

Jeśli masz coś do zyskania, powiedz o tym otwarcie

3150 brzmi lepiej niż 3000

Poproszę o jakąś pastę do zębów

Uważaj na kolejność prezentacji swojej oferty

Zostań adwokatem diabła

Wyobraź sobie, że...

Porównania to przekleństwo. Wiesz może, dlaczego?

Generalnie państwa oferta jest dobra - jednak tym razem zdecydowaliśmy się na współpracę z inną firmą

Dlaczego musisz uważać na pytanie "dlaczego?"

Niech pan nie myśli, że chcę pana oszukać

Proszę spróbować podpisać z nami umowę

6 kluczy do umysłu Twojego klienta

Najważniejsze słowo na literę "k", które znajduje się w tej książce, to...

Zanotuj to sobie dokładnie!

Twoja prywatna baza wiedzy

Coś, o czym często zapominasz podczas negocjacji

Ustępstwo rodzi ustępstwo

Pokaż swoją klasę

Zawsze trzymaj rękę na pulsie

Bezwzględnie dotrzymuj obietnic

Najmocniej przepraszam za moje spóźnienie...

Wykorzystuj potęgę zbudowanych relacji

20% jest ważniejsze niż 80%

A może wyskoczymy gdzieś na lunch?

Oddzielaj ludzi od problemów

Trzymaj nerwy na wodzy

Jak bardzo jesteś atrakcyjny?

Zawał czy wylew?

Znajdź swój złoty środek

4 zasady, dzięki którym pokonasz konkurencję

Nic tak dobrze nie robi, jak króciutkie résumé!

Zamiast zakończenia

Bibliografia

248 stron, A5, miękka oprawa, CD-ROM

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022