wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BUDOWANIE ZWIĄZKÓW Z KLIENTAMI NA RYNKU BUSINESS TO BUSINESS


WITCZAK O. RED.

wydawnictwo: CEDEWU, 2008, wydanie I

cena netto: 44.50 Twoja cena  42,28 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Niniejsza książka prezentuje wybrane aspekty koncepcji marketingu relacji zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Pozwala to czytelnikowi przekonać się o możliwościach i zakresie aplikacji koncepcji marketing relacji w realnych działaniach podejmowanych przez przedsiębiorstwa na rynku.

Poruszone zagadnienia są rezultatem badań polskich specjalistów z zakresu rynku business to business. Monografia powstała w związku z ogólnopolską konferencją naukowo-biznesową pn.: Budowanie związków z klientami na rynku business to business, która miała miejsce we Wrocławiu. Głównym motywem zorganizowania konferencji była prezentacja wyników ogólnopolskich badań zrealizowanych przez zespół Katedry Badań Rynkowych i Marketingowych Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach, które zostały również przedstawione w książce: "Marketing relacji na rynku Business to Business. Wybrane zagadnienia", red. nauk. M. Mitręga.

"(...) wykorzystanie najnowszego krajowego i zagranicznego dorobku piśmienniczego z zakresu zarządzania relacjami z klientem, a także zilustrowanie części teoretycznej opisami przypadków z wdrożeń marketingu relacji w wybranych przedsiębiorstwach".
Andrzej Bajdak (recenzent)

"Książka adresowana do praktyków gospodarczych - i to bez względu szczebel zarządzania, ponieważ prezentowane treści będą przydatne zarówno przedstawicielowi handlowemu, jak również członkom kadry zarządzającej. Pozycja powinna być przedmiotem zainteresowania wszystkich specjalistów z zakresu rynku business to business. Wpływa na to różnorodność oraz aktualność prezentowanych wyników badań".
Olgierd Witczak

"Dzięki uczestnictwu właśnie w tego typu forach wymiany myśli i doświadczeń, dostrzegamy wiele możliwości współpracy, które w naszym przekonaniu mogą owocować wspólnymi projektami, z korzyścią zarówno dla środowiska nauki, jak i biznesu".
Tomasz Balin, Janusz Latacz, Zarząd Simple Sp. z o.o.


Spis treści

Wstęp

l. MARKETING RELACJI - PODSTAWY TEORETYCZNE

1.1. Morfologia relacji w ujęciu paradygmatu marketingu relacji (Magdalena Kowalska-Musiał)
1.2. Perspektywy rozwoju koncepcji zarządzania związkami z klientem i jej ograniczenia (Maja Szymura-Tyc)
1.3. Relacje przedsiębiorstw z nabywcami instytucjonalnymi w świetle teorii gier (Andrzej Borczuch)
1.4. Nowoczesne struktury organizacyjne zorientowane na klienta (Sławomir Filkiewicz)
1.5. Alianse w rynkowej strategii rozwoju przedsiębiorstwa (Renata Oczkowska)
1.6. Formy organizacyjno-prawne struktur sieciowych przedsiębiorstw (Artur Kool-Olczak)
1.7. Kulturowe uwarunkowania tworzenia więzi z klientami rynkach międzynarodowych (Arnold Pabian)

2. WARTOŚĆ RELACJI Z KLIENTEM I JEJ POMIAR

2.1. Wartości nabywcy i bariery jej kształtowania (Marcin Awdziej)
2.2. Marketingowy pomiar wartości relacji z klientem (Mateusz Wiścicki, Krzysztof Błoński, Ewa Putek-Szeląg)

3. INSTRUMENTY BUDOWANIA RELACJI Z KLIENTAMI

3.1 Komunikacja jako kluczowy instrument budowania relacji (Anna Tarabasz)
3.2 Wykorzystanie komunikacji elektronicznej w marketingu relacji (Wiesław M. Maziarz)
3.3 Konceptualizacja oddziaływania programu lojalnościowego na relacje pomiędzy przedsiębiorstwami (Grzegorz Leszczyński, Piotr Kwiatek)
3.4 Partnerstwo jako czynnik wzrostu efektywności kanałów dystrybucji (Anna Czubała)

4. BUDOWANIE RELACJI NA RYNKU B2B - CASE STUDIES

4.l. Wdrożenia systemów CRM w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce - w poszukiwaniu cech wspólnych (Wiesław Bełz)
4.2. Czynniki kształtujące relacje: klient instytucjonalny - przedsiębiorstwo handlu hurtowego Cash and Carry (Dominika Woźny)
4.3. Uwarunkowania lojalności sponsorów instytucjonalnych wobec organizacji artystycznych na przykładzie New York Lincoln Center (Łukasz  Wróblewski)
4.4. Budowanie sieci relacji na rynku materiałów budowlanych w Polsce (Jarosław Seweryn)
4.5. Partnerstwo w sprzedaży jako instrument podnoszenia konkurencyjności firm w branży drzewnej (Sławomir Majchrowski)
4.6. Współpraca gmin szansą na ich rozwój (Agnieszka Smalec)


190 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022