wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KREOWANIE OBRAZÓW ŚWIATA W TEKSTACH REKLAMOWYCH


ZIMNY R.

wydawnictwo: TRIO, 2008, wydanie I

cena netto: 41.50 Twoja cena  39,43 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Opis wybranych obrazów świata kreowanych w polskim dyskursie reklamowym lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Reklama jako praktyka tekstualna jest w niej traktowana jako przejaw kreacji fikcjonalnej (inaczej niż literatura). W warstwie szczegółowej autor analizuje stworzony w prasowych tekstach reklamowych obraz samochodu oraz obraz świata modelowego konsumenta piwa marki 10,5.

Rafał Zimny jest językoznawcą, adiunktem a Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Interesują go problemy skutecznej komunikacji językowej, związki języka i kultury oraz zróżnicowanie społeczne i środowiskowe polszczyzny. Szczególnie chętnie zajmuje się perswazją i manipulacją języków, przemianami dyskursu publicznego, językiem młodzieźy, a zwłaszcza językiem reklamy.

360 stron, format: 15.0x20.0 cm, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022