wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

REKLAMA JAKO PROCES KOMUNIKACJI


BENEDIKT A.

wydawnictwo: ASTRUM, 2005, wydanie I

cena netto: 28.50 Twoja cena  27,08 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nie wiesz, w jaki sposób zwiększyć sprzedaż we własnej firmie?

Szef ciągle ma pretensje, że niewielu ściągasz klientów?

Zastanawiasz się, w jaki sposób najlepiej wykorzystać fundusze przeznaczone na reklamę?

Sam chcesz spróbować przygotować kampanię reklamową?

Zajrzyj do kolejnej książki z serii "Kreatywność".

Antoni Benedikt w sposób przejrzysty i sugestywny zawarł w swojej pracy podstawowe informacje na temat reklamy jako formy kontaktu między ludźmi. Opisał między innymi podstawowe zadania reklamy, przedstawił, czym ona powinna być, a czym z pewnością nie jest, scharakteryzował miejsce człowieka w reklamie oraz rolę, jaką w niej odgrywają media, poświęcił też miejsce językowi reklamy itd. Słowem,

Reklama jako proces komunikacji to doskonałe źródło wiedzy na temat reklamy, przeznaczone dla bardzo szerokiego kręgu odbiorców - dla studentów kierunków humanistycznych, dla właścicieli mniejszych i większych firm, dla chcących poszerzyć swe kwalifikacje pracowników działów sprzedaży i public relations oraz dla wszystkich tych, którzy pragną nauczyć się bardziej świadomie odczytywać przekazy reklamowe oraz nie ulegać bezwiednie zawartym w reklamie mechanizmom perswazyjnym.


170 stron, B5, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- EURO A MIĘDZYNARODOWY SYSTEM WALUTOWY
KOWALEWSKI P.

- SKUP I SPRZEDAŻ WIERZYTELNOŚCI PRZEZ BANKI
HEROPOLITAŃSKA I.,KAWALER P.,KOZIOŁ A.

- FAKTORING MIĘDZYNARODOWY. SPOSÓB NA FINANSOWANIE EKSPORTU
SOBOL I.

- REKLAMA A UMYSŁ KONSUMENTA
SUTHERLAND M. SYLVESTER A.K.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022