|
REKLAMA JAKO PROCES KOMUNIKACJI
BENEDIKT A. wydawnictwo: ASTRUM, 2005, wydanie I cena netto: 28.50 Twoja cena 27,08 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Nie wiesz, w jaki sposób zwiększyć sprzedaż we własnej firmie?
Szef ciągle ma pretensje, że niewielu ściągasz klientów?
Zastanawiasz się, w jaki sposób najlepiej wykorzystać fundusze przeznaczone na
reklamę?
Sam chcesz spróbować przygotować kampanię reklamową?
Zajrzyj do kolejnej książki z serii "Kreatywność".
Antoni Benedikt w sposób przejrzysty i sugestywny zawarł w swojej pracy podstawowe
informacje na temat reklamy jako formy kontaktu między ludźmi. Opisał między innymi
podstawowe zadania reklamy, przedstawił, czym ona powinna być, a czym z pewnością nie
jest, scharakteryzował miejsce człowieka w reklamie oraz rolę, jaką w niej odgrywają
media, poświęcił też miejsce językowi reklamy itd. Słowem,
Reklama jako proces komunikacji to doskonałe źródło wiedzy na temat reklamy,
przeznaczone dla bardzo szerokiego kręgu odbiorców - dla studentów kierunków
humanistycznych, dla właścicieli mniejszych i większych firm, dla chcących poszerzyć
swe kwalifikacje pracowników działów sprzedaży i public relations oraz dla wszystkich
tych, którzy pragną nauczyć się bardziej świadomie odczytywać przekazy reklamowe
oraz nie ulegać bezwiednie zawartym w reklamie mechanizmom perswazyjnym.
170 stron, B5, miękka oprawa
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|