Na pewno każdy wie, że nie jest sztuką coś wyprodukować, ale sztuką jest
to sprzedać.
Czy emocje mają największy wpływ na decyzję zakupu? O czym musisz
wiedzieć, przeprowadzając prezentację?
Jak należy postępować, by klient z pełną odpowiedzialnością nabył
produkt?
Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w poradniku Davida Mc Cormana, który
pragnie unaocznić konstrukcję sukcesu sprzedaży przez pokaz tego, co masz do
zaproponowania interesantowi. I nieważne, kim jesteś: koncernem, producentem czy
akwizytorem. Twoim zadaniem jest osiągnąć najważniejszy cel, a więc zysk. Ów zysk to
nic innego, jak efekt umiejętnego wprowadzenia produktu czy usługi na rynek i równie
umiejętnej ich sprzedaży. Zdobyte środki pozwolą Twojej firmie, a w konsekwencji i
Tobie, na dalszy, perspektywiczny rozwój, co jest strategicznym założeniem każdej
ludzkiej działalności. Radzimy zatem zajrzeć do Sztuki sprzedaży, a dzięki
zawartym w niej wskazówkom odniesiesz pełny sukces!
Powodzenia!
122 strony, B5, miękka oprawa