wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KSZTAŁTOWANIE DOBRYCH RELACJI Z KLIENTAMI. JAK PRZEKONAĆ I ZATRZYMAĆ


KENZELMANN P.

wydawnictwo: BC EDUKACJA, 2008, wydanie I

cena netto: 15.00 Twoja cena  14,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw i organizacji staje się rozpoznanie potrzeb klientów.

Książka wyjaśnia w przystępny sposób strategie i metody budowania lojalności klienta.

Omawiane są w niej zarówno postawy psychologiczne, jak i aspekty organizacyjne. Wiele praktycznych przykładów wyjaśnia, jak zastosować tę wiedzę w codziennej pracy.


132 strony, format: 11.0x15.0 cm, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022