|
MARKETING PUNKT ZWROTNY NOWOCZESNEJ FIRMY
GARBARSKI L., RUTKOWSKI I., WRZOSEK W. wydawnictwo: PWE, 2000, wydanie III cena netto: 70.00 Twoja cena 66,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Trzecie wydanie, rozszerzone i uzupełnione, poszukiwanego podręcznika, w którym
Autorzy w sposób kompleksowy ujęli problematykę marketingu, uwzględniając postęp
wiedzy z tego zakresu oraz nawiązując do takich rozwiązań metodycznych, które ułatwiają
studiowanie zagadnień marketingu. Podręcznik jest przeznaczony przede wszystkim dla
studentów wyższych uczelni, na kierunkach ekonomii i zarządzania oraz słuchaczy różnego
typu szkół biznesu, ale powinni po nią sięgnąć wszyscy kierujący
przedsiębiorstwami.
690 stron copyright 2000
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|