wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 79.90 75,91   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

JAKOŚĆ I MARKETING USŁUG MEDYCZNYCH


KROT K.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2008, wydanie I

cena netto: 79.90 Twoja cena  75,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia.

W publikacji zaprezentowano:

- sposoby definiowania jakości i metody jej pomiaru
- zastosowanie marketingu relacji w zakładach opieki zdrowotnej
- specyfikę relacji lekarz-pacjent
- wyniki badań przeprowadzonych wśród pacjentów i lekarzy

Książka skierowana jest do menedżerów zarządzających zakładami opieki zdrowotnej, studentów kierunków medycznych, zarządzania i zdrowia publicznego, a jej lektura pozwoli zobaczyć, jakie działania i procesy mogą sprawić, że placówka opieki zdrowotnej będzie odbierana przez pacjentów jako oferująca świadczenia medyczne najwyższej jakości, przyjazna i dbająca o chorego oraz holistycznie zainteresowana pacjentem. Zdobyta wiedza niech będzie zachętą do spojrzenia na swoją organizację oczyma pacjentów i pomoże zaplanować właściwą strategię działania.


Spis treści:

Wprowadzenie
Rozdział 1. Co to jest jakość usługi medycznej?
1.1. Pojęcie jakości usługi medycznej
1.2. Koncepcje jakości usług medycznych
1.3. Kryteria jakości
1.4. Metody pomiaru jakości świadczeń medycznych
1.5. Jakość otrzymanej usługi medycznej
1.6. Usługa oczekiwana


Rozdział 2. Co to jest marketing relacyjny w zakładach opieki zdrowotnej?
2.1. Pacjent a konsument opieki zdrowotnej
2.2. Pojęcie marketingu relacyjnego
2.3. Czy usługa medyczna to tylko leczenie?
2.4. Jaką cenę płacą pacjenci?
2.5. Jak komunikować się z pacjentami?
2.6. Obsługa pacjentów oraz rozwój technologii informatycznej jako narzędzia kreowania partnerstwa
2.7. Czy personel medyczny może być również klientem?


Rozdział 3. Relacja lekarz-pacjent, czyli jak budować bliskie więzi z pacjentem?
3.1. Specyfika roli pacjentki oddziału ginekologiczno-położniczego
3.2. Relacja lekarz-pacjent jako kluczowy element poprawy jakości świadczeń medycznych


Rozdział 4. Pacjenci i lekarze w świetle badań
4.1. Sposób realizacji badań
4.2. Identyfikacja oczekiwań pacjentów
4.3. Usługa medyczna w opinii pacjentek i personelu. Komponenty usługi medycznej
4.4. Komunikacja z rynkiem
4.5. Marketing wewnętrzny. Kształcenie studentów


Rozdział 5. Metody poprawy jakości usług medycznych - propozycje praktycznych rozwiązań
5.1. Zasady działania zakładów opieki zdrowotnej
5.2. Przykład Cleveland Clinic
5.3. Przykład Samodzielnego Publicznego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. dr. L. Zamenhoffa Akademii Medycznej w Białymstoku


Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Spis wykresów
Aneksy


336 stron, A5, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- MARKETING USŁUG ZDROWOTNYCH OD BUDOWANIA WIZERUNKU PLACÓWKI DO ZADOWOL
BUKOWSKA-PIESTRZYŃSKA A.

- ZARZĄDZANIE PRZEZ JAKOŚĆ W USŁUGACH ZDROWOTNYCH TEORIA I PRAKTYKA
OPOLSKI K. DYKOWSKA G. MOŻDŻONEK M.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022