wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 38.00 36,10   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

CZYM JEST MARKETING


SILK A.J.

wydawnictwo: REBIS, 2008, wydanie I

cena netto: 38.00 Twoja cena  36,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka ta umożliwia pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i została skonstruowana tak jak kurs marketingu na pierwszym roku studiów MBA w Harvard Business School. Jej autorami są osoby wykładające na tej uczelni.

Podręcznik ten podpowiada, jak rozwijać i wdrażać skuteczne strategie marketingowe, a wśród szczegółowo omawianych zagadnień znalazły się między innymi:
- zachowania konsumenta
- segmentacja rynku, wybór rynków docelowych oraz pozycjonowanie
- opracowywanie nowych produktów i usług
- rozszerzanie linii produktów
- wycena i wartość marki
- kanały i sieci dystrybucji
- strategia ustalania cen zapewniająca rentowność
- zarządzanie relacjami z klientem i kwestia prywatności klienta

Szczególną wartość stanowią też przykłady podstawowych obliczeń matematycznych niezbędnych przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Zawarte w książce informacje pozwolą zrozumieć i zinterpretować działalnośćhandlową i konkurencję z marketingowego punktu widzenia.


Spis treści:

Wprowadzenie


Część I. Analizowanie szans marketingowych
1. Strategia marketingowa
Aneks do rozdziału 1. Podstawowe obliczenia matematyczne w marketingu
2. Zrozumienie zachowań konsumenta


Część II. Opracowywanie strategii marketingowych
3. Segmentacja rynku, wybór rynków docelowych i pozycjonowanie
4. Polityka produktu
Aneks do rozdziału 4. Wycena marki
5. Wchodzenie na rynek
6. Komunikacja i promocje marketingowe
7. Ustalanie optymalnej ceny


Część III. Wdrażanie strategii marketingowych
8. Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą
Zarządzanie klientami


Indeks


240 stron, B5, twarda oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022