wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

INFORMACYJNE PODSTAWY DECYZJI MARKETINGOWYCH


SOJKIN B.

wydawnictwo: PWE, 2009, wydanie I

cena netto: 59.50 Twoja cena  56,53 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W "Informacyjnych podstawach decyzji marketingowych" Autor charakteryzuje potrzeby informacyjne w zakresie marketingu na różnych szczeblach zarządzania przedsiębiorstwem oraz elementy systemu informacji marketingowej, potencjalne determinanty sukcesów marketingowych i sprzedażowych.

Ponadto wskazuje na konieczność wdrażania najnowszych rozwiązań technologii informacyjnej, efektywnie wspierających proces podejmowania decyzji w zakresie marketingu. Zwraca uwagę na ogromne zróżnicowanie dostępnych pierwotnych i wtórnych źródeł informacji marketingowej oraz na konieczność ich usystematyzowania w postaci hurtowni danych.

Omawiane zagadnienia i elementy systemu są zilustrowane praktycznym przykładem informacyjnego systemu zarządzania w firmie Żabka Polska SA (opartego na systemie SAP R/3, który aktywnie wspiera działalność sprzedażową i marketingową).

Podręcznik powinien zainteresować: studentów i absolwentów studiów o profilu ekonomicznym, menedżerów marketingu, menedżerów informacji, projektantów systemów informacyjnych.


Spis treści

Wstęp

1. System informacyjny w zarządzaniu przedsiębiorstwem
1.1. Informacja w zarządzaniu przedsiębiorstwem
1.2. Pojecie, cele i funkcje systemu informacyjnego
1.3. Struktury systemu informacyjnego
1.4. Zasoby i potrzeby informacyjne w systemie informacyjnym


2. Potrzeby informacyjne jako przesłanka budowy systemu informacyjnego przedsiębiorstwa
2.1. Pojęcie i rodzaje potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa
2.2. Wyznaczniki potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa
2.3. Potrzeby informacyjne przedsiębiorstwa w zakresie marketingu


3. System informacji marketingowej w przedsiębiorstwie
3.1. Elementy systemu informacji marketingowej
3.2. Pierwotne i wtórne źródła informacji w systemie informacji marketingowej
3.3. Monitoring rynku i wywiad marketingowy jako źródła zasilania informacyjnego
3.4. Badania marketingowe jako element systemu informacji marketingowej


4. Bazy danych w marketingu
4.1. Pojęcie, elementy i rodzaje baz danych
4.2. Hurtownia danych jako centralna baza danych
4.3. Bazy danych w systemie informacji marketingowej
4.4. Wykorzystanie baz danych w marketingu


5. Technologia informacyjna w systemie informacyjnym marketingu firmy Żabka Polska SA  
5.1. Rozwiązania technologicze w zintegrowanym systemie zarządzania
5.2. Wykorzystanie narzędzi technologii informacyjnej w zarządzaniu firmą
5.3. Hurtownia danych w systemie informacyjnym firmy Żabka Polska SA

Zakończenie
Bibliografia


169 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022