wprowad¼ w³asne kryteria wyszukiwania ksi±¿ek: (jak szukaæ?)
Twój koszyk:   1 egz. / 55.90 53,11   zamówienie wysy³kowe >>>
Strona g³ówna > opis ksi±¿ki
English version
Ksi±¿ki:

polskie
podzia³ tematyczny
 
anglojêzyczne
podzia³ tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowo¶ciach z wybranego tematu
 
Informacje:

o ksiêgarni

koszty wysy³ki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytu³u?
Pomo¿emy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


mo¿esz te¿ zadzwoniæ
+48 512 994 090

ZWYCIʯANIE NA TRUDNYM RYNKU. SPRAWDZONE STRATEGIE W FAZIE DOJRZA£O¦CI


SIMON H. BILSTEIN F. LUBY F.

wydawnictwo: MT BIZNES, 2009, wydanie I

cena netto: 55.90 Twoja cena  53,11 z³ + 5% vat - dodaj do koszyka

Na dojrza³ych rynkach osi±gniêcie trwa³ego wzrostu zysków jest zadaniem coraz trudniejszym. Wiêkszo¶æ firm wykorzysta³a ju¿ ca³kowicie mo¿liwo¶æ redukcji kosztów jako ¼ród³a oszczêdno¶ci. Konkurencja jest ostra, a szanse na wprowadzenie innowacyjnego produktu – nik³e. W obliczu takich ograniczeñ wielu mened¿erów skupia siê jedynie na zwiêkszaniu i utrzymaniu udzia³u w rynku, co ma zapewniæ wy¿sze zyski.


Hermann Simon, Frank F. Bilstein i Frank Luby twierdz±, ¿e ka¿da firma ma szanse wygenerowania zysku stanowi±cego od 1 do 3 procent ich rocznego przychodu, je¶li zdecyduje siê obraæ zupe³nie inn± drogê postêpowania. Jaki jest klucz do sukcesu? Nale¿y przekonfigurowaæ marketing mix, tak aby sprzedawaæ produkty i us³ugi w sposób nieintuicyjny.
Opieraj±c siê na bogatych do¶wiadczeniach zebranych w pracy w roli konsultantów, autorzy przedstawiaj± mnóstwo skutecznych strategii, zawieraj±cych miêdzy innymi wskazówki, jak:
-    zidentyfikowaæ potencjalne ¼ród³a zysku,
-    podejmowaæ decyzje marketingowe, opieraj±c siê na obiektywnej, dog³êbnej analizie, a nie na intuicji i emocjach,
-    dokonaæ segmentacji klientów wed³ug nowego kryterium, czyli ich chêci do zap³aty, a nastêpnie skomponowaæ dla nich odpowiednie pakiety produktowo-us³ugowe,
-    dokonaæ strategicznej podwy¿ki cen i oprzeæ siê pokusie ich ponownej redukcji, gdy pojawia siê zagro¿enie ze strony konkurentów,
-    stworzyæ system motywacyjny, który zachêci s³u¿by marketingowe i sprzeda¿owe do skoncentrowania siê na zysku.
Bez w±tpienia jest to ksi±¿ka prowokacyjna, która rozprawia siê z wszechobecnym dogmatem udzia³u w rynku. Przedstawia nowe podej¶cie i zestaw narzêdzi niezbêdnych dla mened¿erów pragn±cych doprowadziæ firmê do szczytowych wyników na dojrza³ych rynkach.


Hermann Simon jest za³o¿ycielem i prezesem firmy konsultingowej Simon-Kucher & Partners Strategy and Marketing Consultants (SKP) w Niemczech.
Frank F. Bilstein oraz Frank Luby s± partnerami w spó³ce i pracuj± w bostoñskim oddziale firmy.


OPINIE


Udzia³ w rynku i rentowno¶æ musz± byæ zrównowa¿one. Niestety ta ostatnia jest czêsto pomijana. Ta ksi±¿ka jest cennym ¼ród³em wiedzy pozwalaj±cej skorygowaæ b³êdy. 
- Peter F. Drucker

Zwiêkszanie udzia³u w rynku czêsto odzwierciedla ego kierownictwa. Natomiast to, co jest istotne dla udzia³owców, to generowane zyski. Jedynie zrozumienie, na którym etapie cyklu ¿ycia znajduje siê rynek, pozwoli nam podtrzymaæ poziom zysków. Ta ksi±¿ka pomaga nam to sobie uzmys³owiæ. 
- J. Joe Ricketts, za³o¿yciel i prezes Ameritrade

Skupiaj±c siê na ciêciu kosztów po stronie wydatków, mened¿erowie czêsto nie dostrzegaj± potencjalnych ¼róde³ zysku po stronie przychodów. Zasady przedstawione w tej ksi±¿ce pozwol± firmom wykorzystaæ na w³asne potrzeby wszystkie d¼wignie marketingowe, a w szczególno¶ci niezmiernie skuteczn± d¼wigniê cenow±.
- James Q. Crowe, dyrektor zarz±dzaj±cy Level3 Communications

Wolumen sprzeda¿y i udzia³ w rynku nie powinny byæ g³ównymi priorytetami – rentowny wzrost stanowi w³a¶ciwe wyzwanie.
- Dieter Zetsche, dyrektor zarz±dzaj±cy DaimlerChrysler


224 strony, A5, miêkka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy poczt± e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytu³ polskojêzyczny lub anglojêzyczny jest aktualnie na pó³ce ksiêgarni.

 
Wszelkie prawa zastrze¿one PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022