wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 46.75 44,41   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

JAK MYŚLĄ KLIENCI


ZALTMAN G.

wydawnictwo: REBIS, 2008, wydanie I

cena netto: 46.75 Twoja cena  44,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Profesor Gerald Zaltman odsłania mechanizmy myślenia konsumenta w dynamicznie zmieniającym się świecie.

Sugeruje, że współczesny marketing nie nadąża za postępem techniki i zmianami społecznymi. Wiele metod badawczych powszechnie stosowanych przez marketingowców uważa za przejaw wstecznictwa.

Co proponuje? Prawdziwą rewolucję - spojrzenie na marketing z perspektywy nauki o mózgu i neurobiologii.


Gerard Zaltman jest Profesorem Zarządzania i Ekonomii na Harvard Business School
oraz członkiem Międzywydziałowej Inicjatywy Umysł, Mózg i Zachowanie na Uniwersytecie Harwardzkim. Ukończył Bates College, otrzymał dyplom M.B.A. na Uniwersytecie Chicagowskim i tytuł doktorski na Uniwersytecie Johna Hopkinsa.
Jest współwłaścicielem firmy badawczej i konsultingowej Olson Zaltman Associates oraz byłym prezesem Stowarzyszenia Badań Konsumenckich (Association for Consumer Research).
Laureat wielu nagród akademickich nadanych przez różne profesjonalne stowarzyszenia.
Jeden z pięciu najlepszych naukowców i jeden z najczęściej cytowanych autorów w literaturze marketingowej zdaniem Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu.
Jego książka Jak myślą klienci wydana przez Harvard Business School Press bardzo szybko stała się światowym bestsellerem. Jest autorem i współautorem kilkunastu książek. Jego prace ukazywały się w najważniejszych czasopismach branżowych.


Spis treści:

Przedmowa do wydania polskiego
Wstęp

Część I
Przygotowania do wyprawy

Rozdział 1
Wyjazd ze znanej krainy

Rozdział 2
Przybycie do nowych obszarów

Część II
Rozumienie umysłu rynku

Rozdział 3
Spojrzenie na umysł
Nieświadome procesy poznawcze konsumentów

Rozdział 4
Badanie umysłu/mózgu
Wydobywanie metafor
Załącznik: Procedura wydobywania metafor

Rozdział 5
Badanie umysłu/mózgu
Szybkość reakcji i neuroobrazowanie

Rozdział 6
Pomyśl o tym

Rozdział 7
Odczytywanie umysłu rynku
Wykorzystanie map konsensusu

Rozdział 8
Krucha siła pamięci

Rozdział 9
Pamięć, metafora i opowieści

Rozdział 10
Opowieści i marki

Część III
Myśleć inaczej i głębiej

Rozdział 11
Klucze do myślenia kreatywnego

Rozdział 12
Dobre pytania rodzą dobre odpowiedzi

Rozdział 13
Początek nowej mentalności
Podziękowania

O autorze
Indeks


360 stron, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022