|
JAK ZDOBYĆ KLIENTA
WIERSEMA F. wydawnictwo: LOGOS, 2009, wydanie I cena netto: 32.60 Twoja cena 30,97 zł + 5% vat - dodaj do koszyka W książce autor wyraża przekonanie, że firmy, które poprzestają na zaspokajaniu
podstawowych potrzeb klienta, nie robią wszystkiego, co powinny. Następnie podaje wiele
przykładów dużych i małych firm, które poznały tajemnicę budowania i podtrzymywania
bliskich więzi z klientami. Dowiesz się w jaki sposób niektóre firmy przeobraziły
swój sposób myslenia i umocniły najważniejsze relacje z klientami, jednocześnie
zwiększając zyski. Ponadto autor podaje szczegółowy plan tworzenia tego typu więzi.
234 strony, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|