wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BRAND SENSE MARKA PIĘCIU ZMYSŁÓW


LINDSTROM M.

wydawnictwo: HELION ONE PRESS, 2009, wydanie I

cena netto: 60.40 Twoja cena  57,38 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

  • Skuteczne oddziaływanie na emocje konsumentów za pośrednictwem wszystkich pięciu zmysłów
  • Kolejny krok w ewolucji marki
  • Tworzenie marketingowych rytuałów, zdobywanie prawdziwych wyznawców
  • Branding -- ujęcie holistyczne

Niniejsza książka jest przełomowym dziełem, pokazującym, co największe światowe firmy robią inaczej, aby skutecznie integrować w swoich działaniach wszystkie pięć zmysłów -- wzrok, słuch, dotyk, smak i węch. Książka ta całkowicie odmieni podejście marketerów do kwestii brandingu

Charlie Bell,
dyrektor generalny i prezes McDonald"s Corporation

Martin Lindstrom ma prawdziwy talent do tworzenia wielkich koncepcji. W swojej nowej książce przedstawia innowacyjne rozwiązania, posługując się przy tym autentycznymi przykładami działań podejmowanych przez firmy z całego świata. Niniejsza książka pokazuje świat brandingu w zupełnie nowym świetle

Alex Hungate,
dyrektor ds. marketingu, Reuters Group

Książka ta dostarcza mnóstwa bezcennych pomysłów na ożywienie własnej marki

Philip Kotler, z przedmowy

Jedynym źródłem i kryterium poznania rzeczywistości są zmysły

Protagoras z Abdery

Zwykły marketing się kończy. Książki na jego temat sprzedają się średnio, a każdy w firmie uważa się za fachowca w zakresie prowadzenia promocji. Klienci uodpornili się już na reklamy telewizyjne i akcje przeprowadzane w hipermarketach. W dodatku co roku na sklepowych półkach pojawia się kilka tysięcy nowych marek, które trzeba jakoś przedstawić konsumentom. Specjaliści ds. marketingu stają na głowie, żeby przykuć ich uwagę.

Marki tracą swoją moc przyciągania, ponieważ są do siebie łudząco podobne -- i w swoich funkcjach, i w sposobie komunikacji. Większość z nich funkcjonuje na płaszczyźnie 2D, odwołując się jedynie do dwóch zmysłów - wzroku i słuchu (powtarzanego do znudzenia jednego przekazu). Tymczasem człowiek działa najskuteczniej i jest najbardziej otwarty na bodźce zewnętrzne, kiedy sygnał dociera do niego wszystkimi pięcioma ścieżkami. Wyniki badań dowodzą, że aż 75% naszych emocji stymulowanych jest przez dobiegające do nas zapachy.

Sensualność jest przedłużeniem naszej pamięci i odwołuje się bezpośrednio do naszych emocji. Wykorzystanie wszystkich pięciu zmysłów okazało się niezwykle skutecznym sposobem przekonywania ludzi do rytuałów związanych z wiarą. Przypomnij sobie tylko to migotanie świec, zapach kadzidła, płynące z chóru hymny pochwalne, ceremoniał, uroczyste stroje, a nawet specjalne potrawy. Religie to najlepiej zarządzane marki!

Aby wprowadzić swoją markę w kolejne dziesięciolecie XXI wieku, musisz stworzyć dla niej zupełnie nowy fundament -- coś w rodzaju Brand 2.0:

  • Rozbij Swoją Markę - tworzenie rozpoznawalnej linii, nawet bez użycia logo.
  • Rytuały marki - wykorzystanie doświadczeń religijnych w marketingu.
  • Budowanie Marki Sensorycznej - tworzenie trwałej więzi z konsumentem.
  • Od dwumiarowego do pięciowymiarowego kreowania marki - wykorzystanie wszystkich pięciu zmysłów.

Spis treści:

 

Przedmowa (9)
1. Branding nieustannie ewoluuje (11)
2. Niektórym firmom się udaje (19)
3. Rozbicie marki (55)
4. Od brandingu 2D do brandingu 5D (87)
5. Stymulacja, wzmocnienie i budowanie więzi - kształtowanie marki zmysłowej (129)
6. Badania zmysłowe (173)
7. Religia marki - wnioski (205)
8. Branding - ujęcie holistyczne (241)
Projekt badawczy (263)
Kilka słów od badacza (267)
Podziękowania (271)
Skorowidz (275)
O autorze (285)


288 stron, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022