- Przede wszystkim poznaj efektywne techniki sprzedaży
- Następnie wykorzystaj w praktyce zdobytą wiedzę
- I wreszcie osiągaj sukces za sukcesem
Doskonałe wyniki sprzedaży, błyskotliwe plany handlowe, zdobywanie nowych klientów
-- będąc ambitnym i niestroniącym od nowych wyzwań handlowcem czy też właścicielem
firmy, chcesz nieustannie poprawiać swoje osiągnięcia. Szukasz zatem sprawdzonych i
skutecznych rozwiązań, które poprowadzą Cię jak po nitce wprost do sukcesu... oraz
pieniędzy! Może rozważasz również zastosowanie niekonwencjonalnych pomysłów,
dzięki którym zaskoczysz wszystkich swoim kreatywnym podejściem do rozwiązywania
napotykanych problemów?
Jak twierdzi Brian Tracy, zawód handlowca jest najstarszym zawodem świata. Nic zatem
dziwnego, że w ciągu kilku ostatnich tysiącleci człowiek zdołał doprowadzić
techniki sprzedaży niemal do perfekcji. Dobór narzędzi zależy tylko od Twojej
fantazji. Chcesz użyć technik ukrytej perswazji, nowoczesnego marketingu, zbudować
własną markę albo skorzystać z bezpłatnej reklamy? Ta książka oferuje Ci właśnie
151 kapitalnych, przetestowanych sposobów na naprawdę skuteczną sprzedaż!
Metody działania w sytuacji, gdy:
- chcesz zbudować zaufanie i trwałe relacje ze swoimi klientami;
- planujesz wykorzystać wszystkie możliwości oferowane przez internet;
- musisz znaleźć dodatkowe źródła dochodu;
- masz zamiar wprowadzić programy lojalnościowe i partnerskie;
- rozważasz zorganizowanie akcji promocyjnych i reklamowych.
Spis treści:
Jak korzystać z tej książki (9)
Wprowadzenie. Spójrz na sprzedaż z nowej perspektywy (11)
1. Najważniejsze jest pozyskiwanie nowych źródeł przychodu (13)
2. Podstawy marketingu - mnóstwo sposobów na zwiększenie sprzedaży (14)
3. Trzyetapowy proces pozyskiwania nowych źródeł przychodu (15)
4. Budowanie zaufania i relacji z klientem - to również działania sprzedażowe (17)
5. Cykl zawierania transakcji (18)
6. Może zdobyłeś już klienta - ale sprzedaż trwa (20)
7. Precyzyjnie określ, co naprawdę sprzedajesz (21)
8. Poznaj ogólną wartość swoich klientów (22)
9. Wpływ celów biznesowych na pozyskiwanie nowych klientów (23)
10. Na czym polega Twoja wartość dodana? (24)
11. Sporządź listę zasobów pomocnych w pozyskiwaniu nowych źródeł przychodu (25)
12. Zbierz wszystkie możliwe materiały (27)
13. Zdobądź więcej klientów - tych dobrych (28)
14. Zwiększaj swoje szanse na sukces (29)
15. Pozbądź się balastu (30)
16. Czy masz swoją markę? (31)
17. Dziel się z innymi (32)
18. Wszystkie drogi prowadzą do sprzedaży (33)
19. Reklama też się przydaje (34)
20. PR się opłaca (35)
21. Na opinię w mediach trzeba ponoć zapracować (36)
22. Znalazłeś się w mediach? Obwieść to całemu światu (37)
23. Media są Twoim przyjacielem, a nie Twoją matką (38)
24. Lokalna społeczność chce Cię poznać i polubić (39)
25. Strona internetowa to coś więcej niż ulotka promocyjna (40)
26. Obniżki cen to nie tylko strategia cenowa (41)
27. Wspólne działania promocyjne pomogą Ci nawiązać nowe przyjaźnie (42)
28. Imprezy wystawiennicze - warto czy nie? (43)
29. Sprzedaż bezpośrednia nie zawsze jest bezpośrednia (45)
30. Niezapowiedziany kontakt ze sprzedawcą nie musi być nieprzyjemny (46)
31. Teren prowadzonej sprzedaży pozwala zyskać właściwą perspektywę (47)
32. Akcje wysyłkowe nadal są skuteczne (48)
33. Dziel się swoimi pomysłami i przemyśleniami (49)
34. Marketing społecznie zaangażowany zbliża Cię do Twoich klientów (50)
35. Przemawiaj, a pozyskasz nowych klientów i poprawisz wyniki sprzedaży (52)
36. Klient z polecenia nie zdarza się co dzień (53)
37. Marketing wydarzeń to strzał w dziesiątkę (55)
38. Staraj się osiągać synergię działań (56)
39. Wyznacz sobie ambitne cele sprzedażowe (57)
40. Wskaż najskuteczniejsze strategie (58)
41. Sprzedawaj więcej swoim obecnym klientom (59)
42. Sama transakcja to nie wszystko (61)
43. Szybsze sfinalizowanie transakcji to więcej czasu dla kolejnych klientów (62)
44. Współpraca w miejscu pracy jest bardzo ważna (64)
45. Innowacje przyciągają uwagę (65)
46. Twoja firma potrzebuje dobrej organizacji czasu (66)
47. Impulsy do działania (67)
48. Sprzedaż - tu nie chodzi o Ciebie (68)
49. Strategiczny profil klienta (69)
50. Kluczowe dane kontaktowe traktuj możliwie szczegółowo (70)
51. Okaż wsparcie, a na pewno na tym nie stracisz (71)
52. Pozycja rynkowa ma znaczenie (72)
53. Zawładnij budżetem swoich klientów (74)
54. Czy mówisz ich językiem? (75)
55. Wszystkich nas łączy zadowolenie klienta (76)
56. Informacje o konkurentach to podstawowe źródło pewności siebie (77)
57. Wiedza o branży to prawdziwy skarb (78)
58. Czy potrafisz wykorzystać okazję? (80)
59. Przychody i rozchody - w ten sposób kręci się biznes (81)
60. Brak pracowników to poważnych problem (82)
61. Klienci to ciekawi ludzie (83)
62. O celach krótkoterminowych (85)
63. Pędząca ciężarówka (86)
64. Daj się porwać ruchowi wszechświata (87)
65. Świętowanie powoduje, że klienci chętniej będą Cię polecać (88)
66. Wykorzystaj regulacje prawne (89)
67. Patriotyzm jest również sposobem na promocję (90)
68. Święto, festyn, karnawał (92)
69. Wspomaganie szlachetnych celów pomaga nawiązywać nowe znajomości (93)
70. Dzień Matki (94)
71. Z dużą ilością informacji trzeba umieć się obchodzić (95)
72. Nie bój się bronić wartości, w które wierzysz (96)
73. Bądź sobą - opowiadaj o sobie (98)
74. Okazuj innym ludziom zainteresowanie i troskę (99)
75. O pieniądzach też można rozmawiać - ceny (100)
76. O pieniądzach też można rozmawiać - dodatkowa praca (101)
77. O pieniądzach też można rozmawiać - faktury (102)
78. Nieudana próba sprzedaży również ma swoją wartość (104)
79. Tradycyjne sklepy mogą być dobrą wizytówką (105)
80. Strategia "lidera strat" i jej sens (106)
81. Małe lokalne sklepiki dają Ci benzynę (107)
82. Znane marki wzmacniają wiarygodność dzięki znanym osobistosciom (108)
83. Tak wiele możliwości, tak mało czasu (109)
84. Skomplikowany przekaz? Wykorzystaj możliwości, jakie dają telezakupy (110)
85. Za dużą rzecz duże podziękowanie (111)
86. Czekolada na poduszce (112)
87. Bierz przykład z niezależnych konsultantów (113)
88. Konsultanci żyją swoją pracą (115)
89. Deweloperzy po prostu "robią swoją robotę" (116)
90. Największe firmy przyczyniają się do tworzenia najlepszych pomysłów (117)
91. Wydatki na marketing to pewna stała wartość procentowa (118)
92. Kawiarniom zależy na tym, żebyśmy miło spędzali czas (119)
93. Telefony komórkowe za złotówkę tak naprawdę kosztują znacznie więcej (121)
94. Firmy internetowe rozwijają się dzięki dużej liczbie odwiedzin (122)
95. Konwersja z usług darmowych do usług płatnych (123)
96. Dzięki programom partnerskim zwiększysz swoje wysiłki (124)
97. Marketing oddolny to przepis na sukces dla organizatorów imprez (126)
98. Imprezy, wydarzenia i wsparcie świata korporacyjnego (127)
99. Organizacje typu non profit skutecznie znajdują sobie ludzi do pomocy (128)
100. Galerie i muzea organizują specjalne wystawy (129)
101. Czy chciałby pan darmowy posiłek do swojej nowej przedniej szyby? (130)
102. Blogerzy potrafią nieźle namieszać (131)
103. Tłuste lata księgarni (133)
104. Scrip Bank pomnaża miłość (134)
105. Media znają swoją wartość (135)
106. Wspólnoty mieszkaniowe dla emerytów rozdają wakacje za darmo (137)
107. Harley Davidson dba o budowanie własnej społeczności (138)
108. Dasz radę, pomożemy ci! (139)
109. Stowarzyszenia pamiętają o swoich sukcesach (140)
110. Agenci nieruchomości naprawdę otwierają drzwi (141)
111. W bufetach żywią się masy (143)
112. Domy opieki opiekują się również przyszłymi klientami (144)
113. Im więcej ludzi sprzedaje, tym lepiej (145)
114. Zadbaj o to, by wszyscy wiedzieli, co sprzedajesz (146)
115. Dbaj o zaangażowanie pracowników (147)
116. Opracuj standardowy opis swojej firmy (148)
117. Dostawcy pomogą Ci w sprzedaży (150)
118. Klienci pomogą Ci w sprzedaży (151)
119. Lokalna społeczność pomoże Ci w sprzedaży (152)
120. Pełne zaangażowanie w pozyskiwanie i gromadzenie informacji (153)
121. Nastawienie na poszukiwanie nowych źródeł przychodu (154)
122. Umiejętności niezbędne do poszukiwania nowych źródeł przychodu (155)
123. Codzienne sprawy, które mają wpływ na sprzedaż (156)
124. Jak stracić klienta? (158)
125. Rewolucja w ofercie firmy (159)
126. Klienci z mikrofalówki (160)
127. Przegląd rynku docelowego (161)
128. Przygotuj się na to, że to klient będzie mówił (162)
129. Pięć poziomów głębi (163)
130. Analizuj różne rozwiązania problemów Twoich klientów (165)
131. Twórz niezapomnianie prezentacje swojej oferty (166)
132. Codzienne składniki pożywienia (167)
133. Przynajmniej raz w tygodniu okaż zainteresowanie klientowi (168)
134. Inwestuj w siebie (170)
135. Zostań ekspertem - to łatwiejsze, niż myślisz (171)
136. Przyjaźnie i stanowczo, ale czy sprawiedliwie? (172)
137. Przyjaciel to skarb (173)
138. Wycofujemy się! (174)
139. Gdy czujesz się źle (175)
140. Zmiana miejsca (176)
141. To musisz sprawdzić: przychody (178)
142. To musisz sprawdzić: rynek docelowy (179)
143. To musisz sprawdzić: strategia (180)
144. Decydujemy o tym, co potrafimy zmierzyć (182)
145. Wskaźniki wyprzedzające i wskaźniki wsteczne (183)
146. Dokonuj pomiarów tych czynników, które są ważne dla klientów (184)
147. Dokonuj pomiaru tych czynników, które są istotne dla Twojej działalności (186)
148. Używaj słowa dziękuję - rób to często (187)
149. Bądź wdzięczny (188)
150. O obfitości (189)
151. Świętuj sukcesy i nagradzaj je (190)
Dodatek (193)
Skorowidz (195)
O autorce (199)
200 stron, A5, oprawa miękka