wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 28.80 27,36   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

DOBRA OBSŁUGA TO DOBRY INTERES SIEDEM STRATEGII OSIĄGANIA SUKCESU


DEVRYE C.

wydawnictwo: ZYSK I S-KA, 2007, wydanie I

cena netto: 28.80 Twoja cena  27,36 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

DOBRA OBSŁUGA TO DOBRY INTERES - w tych słowach zawiera się klucz do osiągnięcia sukcesu w biznesie.

Ta zasada znajduje zastosowanie w każdym przedsiębiorstwie - zarówno w dużym koncernie, jak i małej firmie. Wydaje się, że wszyscy jąznamy, ale czy potrafimy według niej skutecznie działać? Zaprezentowane tu, łatwe do wprowadzenia pomysły pomogą twojej organizacji stać się liderem w obsłudze klienta i zbudować atrakcyjny wizerunek.

Będziesz chciał, aby każdy twój pracownik wcielał w życie siedem strategii Catherine DeVrye, i będziesz marzył, aby jako klient mieć do czynienia z taką doskonałością w obsłudze.


Spis treści:

O autorce
Podziękowania
Wstęp

I. Poczucie własnej wartości
1. Obsługa to nie służalczość
2. Doskonałość zaczyna się na szczycie - bycie liderem przez dawanie przykładu
3. Traktuj pracowników tak, jakbyś chciał, żeby oni traktowali klientów
4. Przede wszystkim poświęć czas na zatrudnianie ludzi z pozytywnym nastawieniem
5. Zainteresuj się swoją pracą, aby stała się bardziej interesująca
6. Sukces dzisiaj nie gwarantuje sukcesu jutro

II. Przewyższanie oczekiwań
1. Wyznaczaj, spełniaj i przewyższaj oczekiwania, aby wyróżniać się na rynku
2. Obsługa zwiększa twoje zyski
3. Nie można spierać się z opiniami klienta
4. Osiągnięcia to nie wszystko!
5. Przewiduj zmiany w oczekiwaniach rynkowych
6. Kluczem jest konsekwencja

III. Naprawa błędów
1. Skargi to okazje - nie problemy!
2. Jak radzić sobie ze skargami klientów
3. Dowiedz się, co tak naprawdę myślą twoi klienci - sondy, zogniskowane wywiady grupowe, badania "tajemniczy klient"
4. Przetestuj swoje własne usługi
5. Słuchaj uważnie i niczego nie zakładaj
6. Kiedy zawiedzie wszystko inne - jak wynagrodzić szkodę

IV. Wizja
1. Już dzisiaj zaplanuj swoją przyszłość
2. Oblicz dożywotnią wartość klientów
3. Spraw, aby technologia działała na twoją korzyść - a nie przeciwko tobie
4. Większy niekoniecznie jest lepszy - tylko lepszy jest lepszy
5. Stwórz kulturę firmy, której celem będzie doskonałość w obsłudze
6. Znaczenie powtórnych zakupów i frequency marketing

V. Wprowadzenie ulepszeń
1. Nieustannie ulepszaj swoja firmę lub daj szansę konkurencji, aby cię dogoniła
2. Wprowadzaj zmiany - bo w przeciwnym razie pożałujesz!
3. Wszyscy pracownicy powinni poszukiwać lepszych rozwiązań
4. Drobiazgi mają znaczenie - "chwile prawdy"
5. Aby osiągnąć doskonałość, inwestuj w szkolenie ludzi
6. Utrzymanie tempa

VI. Troska
1. Systemy przyjazne dla klientów - spraw, aby korzystanie z twoich usług było łatwe
2. Prawie jakość - nie wystraczy!
3. Co zostało zmierzone, zostało zrobione
4. Gwarancja obsługi
5. Zwiększaj wartość swojej usługi przez zadanie sobie odrobiny dodatkowego trudu
6. Wskazówki, jak dawać napiwki!

VII. Udzielanie upoważnienia
1. Spraw, aby twoi pracownicy byli odpowiedzialni oraz mieli możliwość brania na siebie odpowiedzialności
2. Mów "tak" zamiast "nie"
3. Ryzykuj i ucz się na błędach
4. Wspieraj i edukuj pracowników - odwrócona piramida zarządzamia
5. Motywacja, uznanie i nagroda
6. Spraw, aby każdy czuł się wartościowym członkiem zespołu

Zakończenie
Bibliografia


235 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022