wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

CYKL POPULARNOŚCI WYBÓR ODPOWIEDNIEJ INNOWACJI WE WŁAŚCIWYM CZASIE


FENN J. RASKINO M.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2010, wydanie I

cena netto: 68.20 Twoja cena  64,79 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Cykl popularności to zatem nie tylko abstrakcyjne pojęcie, lecz także narzędzie przydatne dla tych, którzy muszą decydować, czy i kiedy wykorzystać nowy produkt, technologie, proces, praktykę lub pomysł.

W pierwszej części autorzy opisują etapy cyklu popularności oraz związane z nimi pułapki i okazje,
W części drugiej omawiają program przyswajania innowacji STREET, który pomaga menedżerom podejmować racjonalne decyzje dotyczące wprowadzania nowych rozwiązań i oceniać ich przyszłe znaczenie.

Książka zawiera wiele przykładów wprowadzania nowych technologii (między innymi opisane zostało zjawisko "bańki internatowej"), a także mnóstwo praktycznych wskazówek. Zarówno historie porażek i sukcesów różnych firm, jak i narzędzia proponowane przez autorów sprawiają, że Cykl popularności stanowi cenną pomoc dla menedżerów odpowiedzialnych za innowacje.


Spis treści:

Nota o autorach
str.9
Przedmowa
str.11
Podziękowania
str.17

Część 1 Cykl popularności

Rozdział pierwszy
Zwycięzcy i przegrani cyklu popularności
str.23

Rozdział drugi
Za kulisami cyklu popularności
str. 46

Rozdział trzeci
Pułapki i wyzwania
str. 70

Rozdział czwarty
Okazje i wnioski
str. 90

Część 2 Program STREET

Rozdział piąty
Co jest potrzebnedo opanowania cyklu popularności?
str. 116
Rozdział szósty
Zakres: określenie kontekstu dla innowacji
str. 135
Rozdział siódmy
Śledzenie: gromadzenie propozycji innowacji
str. 161
Rozdział ósmy
Rangowanie: szeregowanie propozycji innowacji
str.179
Rozdział dziewiąty
Ocena: rozumienie nagród i ryzyka
str. 195
Rozdział dziesiąty
Ewangelizacja i transfer: wieńczenie dzieła
str. 220
Rozdział jedenasty
Przyszłe cykle
str. 244

Indeks 253


260 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022