To pierwsza biografia Davida Ogilvy’ego, indywidualisty świata reklamy
napisana przez człowieka, który znał go najlepiej.
Kenneth Roman, były dyrektor i członek rady nadzorczej OGILVY and MATHER,
prezentuje pasjonujący obraz jednej z najbardziej fascynujących i uwielbianych postaci
branży reklamowej.
Żywa narracja i uczuciowy, ale zarazem szczery ton czynią tę biografię
zarówno zachwycającą jak i pasjonującą.
Idiosynkratyczny, dramatyczny i będący źródłem licznych cytatów – Ogilvy był
silną osobowością i instynktownym liderem biznesowym, który stworzył unikatową
kulturę korporacyjną w swojej agencji i natchnął branżę smakiem, jakością i
profesjonalizmem. Stworzył z Ogilvy & Mather globalne przedsiębiorstwo jednocześnie
propagując idee marek, reklam opartych na wynikach badań i dyscyplinę marketingu
bezpośredniego. Namawiając do okazywania szacunku dla konsumenta, pozyskiwał klientów
swoją błyskotliwą kreatywnością i przekazem mówiącym, że reklama musi sprzedawać,
a nie tylko bawić.
312 stron, oprawa miękka