wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BIBLIA HANDLOWCA NAJBOGATSZE ŹRÓDŁO WIEDZY O SPRZEDAŻY WYDANIE II


GITOMER J.

wydawnictwo: HELION ONE PRESS, 2010, wydanie I

cena netto: 70.00 Twoja cena  66,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

  • Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
  • Zarządzanie kontaktami z klientami
  • Przygotowywanie przekonujących ofert

Sprzedaż — podstawa działalności większości istniejących dziś firm — nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów. W przeważającej większości przypadków w odpowiedzi usłyszą jedynie krótkie "nie, dziękuję". Na proces skutecznej sprzedaży składa się wiele czynników. Każdy z nich należy uwzględnić przygotowując się do spotkania z klientem i późniejszej współpracy z nim. Handlowanie to sztuka, której opanowanie zapewnia sukces.

Książka "Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży" to poradnik przeznaczony dla wszystkich pracowników działów sprzedaży.

Jej autor Jeffrey Gitomer, uznany autorytet w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta, opisuje najlepsze praktyki prowadzące do zwiększenia poziomu sprzedaży, pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania istniejących. Czytając tę książkę, poznasz sekrety prowadzenia rozmów z klientami, prezentowania towarów i składania ofert. Dowiesz się, jak rozwiewać wątpliwości klientów, przekonywać ich do zakupu produktów i utrzymywać kontakty z tymi, którzy już się zdecydowali na dokonanie transakcji.

  • Zasady pracy handlowca
  • Kształtowanie umiejętności zadawania pytań
  • Sztuka autoprezentacji
  • Przedstawianie oferty
  • Negocjowanie z klientem
  • Obsługa klienta po procesie sprzedaży
  • Nawiązywanie nowych kontaktów

Spis treści:

 

 

Część 1. Reguły, sekrety, dobra zabawa

  • 1.1. Księga Stworzenia (25)
    • Biblia handlowca - druga edycja
    • Wprowadzenie - "Niestety, nie ma takiej możliwości"
    • 8,5 sposobu jak najlepiej wykorzystać tę książkę
    • 8,5 Pomnóż swoje pieniądze!
    • No dobrze, więc co będziesz z tego miał?
    • Dawne metody sprzedaży już się nie liczą... czy coś w tym rodzaju...
    • Skuteczna sprzedaż w czasach kryzysu gospodarczego
    • Samoprzylepne karteczki Twoim kluczem do sukcesu
  • 1.2. Księga Reguł (49)
    • 39,5 sposobu na sukces w sprzedaży
    • DHD - moja recepta na sukces
  • 1.3. Księga Sekretów (57)
    • Dlaczego handlowcom nie zawsze się udaje?
    • Nie jesteś urodzonym handlowcem - naucz się zarabiać!
    • Czy nie cierpisz przypadkiem na wrodzoną blokadę mentalną?
    • Jak klient (naprawdę) chce być traktowany
    • Jak (tak naprawdę) chce być traktowany handlowiec
    • Jak znaleźć czuły punkt klienta?
  • 1.4. Księga Wielkich Sekretów (77)
    • Najlepsze transakcje robi się z przyjaciółmi
    • Twój obecny klient jest Twoim najlepszym przyszłym klientem
    • Poniedziałek - najlepszy dzień na zamykanie transakcji
    • Najprostszy sposób sprzedaży? Zacznij od góry
    • Życiowe credo
  • 1.5. Księga Humoru (95)
    • Nie macie pojęcia, co mi się przytrafiło po drodze!

 

Część 2. Jak olśnić klienta

  • 2.1. Księga Zachwytów (99)
    • Czynnik WOW pomoże Ci zrobić dobry interes
    • Czy korzystasz z czynnika WOW?
    • Pamięta mnie pan? Jestem handlowcem...
  • 2.2. Księga Pytań (113)
    • Sprzedawać czy nie sprzedawać? Oto jest (MOCne) pytanie
    • Sztuka zadawania pytań
    • Czy potrafisz przeprowadzić transakcję za pomocą pięciu pytań?
  • 2.3. Księga Mocy (123)
    • Jesteś teraz w mojej MOCy

 

Część 3. Pozwólcie, że się przedstawię

  • 3.1. Księga Autoprezentacji (127)
    • Przepis na trzydziestosekundową autoreklamę
    • Jak zaprezentować się w trzydzieści sekund?
    • Jak najlepiej wykorzystać zdobyte referencje?
  • 3.2. Księga Ofert (141)
    • Akwizytorom wstęp wzbroniony - ulubiony napis handlowców
    • Jak dotrzeć do odpowiedniej osoby decyzyjnej i przedstawić jej ofertę?
    • Rozpoczęcie jest tak samo ważne jak zakończenie
    • Składanie oferty to dobra zabawa. Ale tylko pod warunkiem, że sam w to wierzysz
    • Etapy składania oferty

 

Część 4. Jak zrobić dobrą prezentację

  • 4.1. Księga Prezentacji (159)
    • Jak ułatwić sobie sprzedaż? Trzeba nawiązać dobry kontakt z klientem
    • 15,5 pytania na temat wiarygodności
    • 12,5 sposobu na przekonanie klienta do kupna
    • Gdzie i kiedy rodzi się zaufanie klienta do sprzedającego?
    • Słowa i zwroty, których należy unikać za wszelką cenę
    • Fizyczne zaangażowanie klienta = sprzedaż
    • Czym różni się sprzedaż grupie od sprzedaży indywidualnej?
    • Prezentacja XXI wieku

 

Część 5. Wątpliwości, zamknięcie i kolejne podejścia

  • 5.1. Księga Wątpliwości (185)
    • Wątpliwości - wystąp!
    • Przeszkody w praktyce. Praktyczne rozwiązania
    • Przewidywanie wątpliwości
    • Przezwyciężanie wątpliwości...
      • "Muszę to przemyśleć"
      • "Niestety, przekroczyliśmy już tegoroczny budżet"
      • "Chciałbym sprawdzić jeszcze dwie inne firmy"
      • "Chciałbym to kupić, ale cena jest za wysoka"
      • "Jestem zadowolony z mojego dotychczasowego dostawcy"
      • "Muszę mieć zgodę przełożonego" (w domu i w pracy)
      • "Muszę to uzgodnić z moim szefem"
      • "Proszę się do mnie odezwać za pół roku"
  • 5.2. Księga Zamknięcia (215)
    • Jakie są pierwsze oznaki gotowości klienta do kupna?
    • Odpowiadając na pytania klienta, unikaj odpowiedzi: "Tak" lub "Nie"
    • Jak zadawać pytanie zamykające?
    • Stara jak świat reguła mówi...
    • Sprzedaż na pieska
    • Najpierw zjedz deser!
    • Najlepsze zamknięcie transakcji wcale nie jest zamknięciem
  • 5.3. Księga Wytrwałości (231)
    • Nie ma sprzedaży bez systemu
    • Narzędzia sprzedaży odgrywają ważną rolę w procesie rozwijania kontaktów z klientem
    • Większość transakcji zawiera się dopiero za siódmym podejściem
    • Człowieku, jesteś handlowcem od dziecka!
    • Załatw konkurencję za pomocą kilku groszy
    • Odpowiednio użyty faks pomoże Ci zdobyć wielu nowych klientów
    • Och, nie... Tylko nie automatyczna sekretarka!
    • "Zostaw wiadomość po sygnale, na pewno do ciebie oddzwonię". Na pewno...
    • Nie możesz się umówić na spotkanie?

 

Część 6. Przeciwności i przeciwnicy

  • 6.1. Księga Lamentów i Biadolenia (261)
    • Gdy zła sprzedaż przytrafia się dobrym ludziom
    • 18,5 cechy nieudanej kariery sprzedawcy
  • 6.2. Księga Konkurencji (269)
    • Tańczysz z konkurencją? Nie pomyl kroków!

 

Część 7. Niech żyje Król Klient Wielki

  • 7.1. Księga Obsługi Klienta (273)
    • Tajemnica świetnej obsługi klienta... Ty Boyd
    • Doskonała obsługa klienta to potężne narzędzie sprzedaży
    • Reklamacje rodzą sprzedaż... o ile dobrze na nie zareagujesz

 

Część 8. Głoszenie nowiny

  • 8.1. Księga Komunikacji (285)
    • Cotygodniowe spotkania działu sprzedaży miejscem generowania nowych transakcji
    • Oferta zadziała, jeżeli tylko ją napiszesz
    • Chcesz sfinalizować więcej transakcji? Uważniej słuchaj!
    • Nauka słuchania w dwóch słowach: zamknij się!
    • Istnieje 100 miliardów różnych typów nabywców. Przekonaj się sam
    • Ku bezbłędnej, pozytywnej komunikacji
  • 8.2. Księga Targów (307)
    • 35,5 zasady sukcesu na targach
    • Jak rozegrać targi?
    • Jak kontynuować to, co zainicjowałeś na targach?

 

Część 9. Nawiązywanie kontaktów

  • 9.1. Księga Nawiązywania Kontaktów (321)
    • Nawiązywanie kontaktów... sztuka poznawania właściwych osób
    • ABC nawiązywania kontaktów... jak rozpracować uczestników spotkania
    • CDE nawiązywania kontaktów... jak wykorzystać uczestników spotkania
    • Tworzenie więzi przy nawiązywaniu kontaktów
    • Wstępowanie do organizacji - reguły sukcesu
    • Poznawanie tych, którzy się liczą
    • Sprzedaż w windzie. Nowe oblicze nawiązywania kontaktów
    • Dokumentowanie, śledzenie i korzystanie z nawiązanych kontaktów
    • Gra w kontakty

 

Część 10. Prorocy i zyski

  • 10.1. Księga Przywództwa (347)
    • 8,5 cechy przywódcy
    • Warunki sukcesu menadżera sprzedaży
    • Menadżerowie sprzedaży mogą pomóc lub zaszkodzić. Wszystko zależy od nich
  • 10.2. Księga Trendów (357)
    • Nowy gatunek handlowca - nie-handlowiec
    • Co ma z tym wspólnego Bob Salvin? Wiele!
  • 10.3. Księga Proroków (367)
    • Niezapomniane warsztaty Kena Blancharda i Harveya MacKaya
    • Zig Ziglar niemal się poddał, już miał zrezygnować...
    • Pogotowie handlowe z wizytami domowymi

 

Część 11. W górę dochodzie!

  • 11.1. Księga Liczb (379)
    • Potok sukcesu

 

Część 12. Rozgrzeszenie

  • 12.1. Księga Wyjścia (387)
    • Ojcowie nieświadomie uczą nas, jak osiągnąć sukces w sprzedaży
    • Wieczorem wszystko zanotuj
    • Zaangażuj się!
    • Posłowie... Kiedy dorosnę
    • Podziękowania

 

Skorowidz (403)


416 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022