|
CO SIEDZI W GŁOWIE KLIENTA
SORENSEN H. wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2010, wydanie I cena netto: 80.80 Twoja cena 76,76 zł + 5% vat - dodaj do koszyka
- DLACZEGO KLIENCI MARNUJĄ 80% CZASU I JAK MOŻNA TEMU ZARADZIĆ?
Wyciągaj korzyści z aktywnej sprzedaży: podsuń właściwy produkt właściwemu
klientowi we właściwym czasie.
- UPRASZCZAJ, UPRASZCZAJ, UPRASZCZAJ
Jak to się dzieje, że czasami, by sprzedać więcej, wystarczy zaoferować mniejszy
wybór?
- ZAPROJEKTUJ SKLEP POD SZYBKIE ZAKUPY
Jak zmiana aranżacji sklepu przyczynia się do wzrostu sprzedaży?
- PRZYCIĄGNĄĆ, ZATRZYMAĆ, SFINALIZOWAĆ
Opanuj te trzy zasady sprzedaży detalicznej.
W dzisiejszym świecie poprawa skuteczności sprzedaży detalicznej nie jest już
tylko kwestią wyboru - to sprawa życia i śmierci. Nikt nie wie na ten temat więcej
niż Herb Sorensen, a to dlatego, że lepiej niż ktokolwiek inny rozumie on zachowanie
klientów w sklepie.
Dzięki drobiazgowej analizie niezliczonej ilości zakupów, Sorensen dokładnie pokazuje,
o czym myślą klienci, dlaczego zachowują się w dany sposób i jak należy zmienić
powierzchnię handlową, aby uzyskać lepsze rezultaty.
Ta publikacja odkryje przed tobą, jak czerpać więcej korzyści z szybkich
zakupów, jakie są trzy chwile prawdy na każdych zakupach, jak wyglądają schematy
poruszania się klientów po sklepie i w jaki sposób wykorzystywać aktywną sprzedaż,
by umieszczać produkty właśnie tam, gdzie jest ich najlepsze miejsce.
Spis treści:
Od autora
str. 11
Przedmowa
str. 17
Wprowadzenie. Dwadzieścia milionów okazji do zakupu
str. 21
Dwadzieścia milionów sekund: większość czasu klienta idzie na straty
str. 24
Czas to pieniądz: sekundy na dolara klientów
str. 26
Pieniądze zgubione między półkami: pytanie za 80 milionów dolarów
str. 27
Planowanie zakupów
str. 29
"Zakupowe Serengeti"
str. 36
CZĘŚĆ I. Aktywna sprzedaż
str. 39
Rozdział 1. Szybkie zakupy: 80% czasu klienta idzie na straty
str. 41
Trzy rodzaje klientów: szybcy zakupowicze, uzupełniacze i zapasowicze
str. 42
Rozkwit małych sklepów
str. 45
Pułapki promocji
str. 46
Czołówka i długi ogon
str. 47
Wygrywa się czołówką
str. 49
Lokalna spiżarnia
str. 51
Handel warstwowy
str. 53
Właściwa droga dla właściwych klientów
str. 55
Sposoby robienia zakupów i modele dokonywania wyboru
str. 56
Szybsze wydawanie pieniędzy
str. 56
Wniosek: podwójny chaos
str. 58
Rozdział 2. Trzy chwile prawdy i trzy waluty
str. 61
Chwile prawdy
str. 63
Oblicze prawdy: oczy to okno do wnętrza klienta
str. 64
Przyciąganie klienta: wrażenie i odbiór
str. 67
Siła zatrzymywania (i utrzymywania)
str. 72
Siła finalizowania
str. 73
Trzy waluty zakupów: pieniądze, czas i nerwy
str. 75
Złożona optymalizacja
str. 79
Rozdział 3. Schematy migracji wewnątrz sklepu: dokąd chodzą i co robią
klienci
str. 81
Jeśli masz towar, przyjdą klienci
str. 82
Zrozumienie zachowań klientów
str. 85
Pierwsze wrażenie: wejście
str. 87
Kierunek ruchu klientów: stado słoni
str. 88
Kasy jak magnes
str. 90
Rola otwartej przestrzeni w wyznaczaniu ruchu klientów
str. 91
Zarządzanie dwoma sklepami
str. 99
Pięć projektów sklepu
str. 101
Tam, gdzie guma spotyka się z linoleum
str. 106
Rozdział 4. Aktywna sprzedaż: umieszczanie produktów na drodze klienta
str. 107
Aktywna sprzedaż
str. 109
Umieszczanie odpowiednich produktów na drodze klienta
str. 110
Podwójna przemiana (Double Conversion): odwiedzający - klient - nabywca
str. 110
Opakowanie musi odgrywać główną rolę
str. 112
Siła utrzymywania
str. 115
Siła zatrzymywania i siła finalizowania: analiza VitalQuadrant
str. 116
Wykorzystaj niszę
str. 119
Dobre jest wrogiem świetnego
str. 121
Rozdział 5. Marki, sprzedawcy i klienci: dlaczego długi ogon dyktuje warunki
str. 123
Gdzie w handlu detalicznym są pieniądze?
str. 124
Ogromne ilości danych
str. 125
Zmiana relacji
str. 127
Odświeżająca zmiana: współpracujmy, by uatrakcyjnić sprzedaż
str. 128
Zarządzanie ponad kategorią
str. 130
Nowa era aktywnej sprzedaży: zarządzanie sklepem
str. 130
Dostrajanie emocjonalnego wydźwięku kategorii
str. 135
Zasięg pod kontrolą sprzedawców
str. 137
Konieczność ewolucji branży detalicznej
str. 138
CZĘŚĆ II. Zagłębić się w umysł klienta
str. 141
Rozdział 6. Paradoks szybkich zakupów: wywiad z Mikiem Twittym z firmy Unilever
str. 143
Rozdział 7. Łączenie sprzedaży internetowej i tradycyjnej: wywiad z profesorem
Peterem Faderem (Wharton School) i z profesor Wendy Moe (Uniwersytet Marylandu)
str. 155
Rozdział 8. Sprzedaż wielokulturowa: wywiad z Emilem Moralesem, wiceprezesem
wykonawczym TNS Multicultural
str. 167
Rozdział 9. Wgląd w działania: wywiad ze sprzedawcą
Markiem Heckmanem z Marsh Supermarkets
str. 183
CZĘŚĆ III. Wnioski
str. 193
Rozdział 10. Internet na zakupach
str. 195
Era wózków multimedialnych VideoCart
str. 195
Inwazja telefonów komórkowych
str. 197
Wnioski dla sprzedawców i producentów
str. 198
Siła modeli
str. 199
Modelowy biznes
str. 200
Pięciokrotny wzrost
str. 200
Rozdział 11. Przełomowe zmiany w sprzedaży: manifest
str. 201
CZĘŚĆ IV. Załącznik
str. 207
Załącznik. Wieści o świecie klientów, sprzedawców i producentów
str. 209
Fragmenty Wieści ze wzgórz Kentucky Roberta Stevensa
str. 209
O autorze
str. 215
Indeks
str. 217
224 strony, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|