wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

METAFORA W MARKETINGU JAK PRZENIKNĄĆ UMYSŁY KLIENTÓW


ZALTMAN G. ZALTMAN L. / DZIĘKI METAFOROM GŁĘBOKIM

wydawnictwo: REBIS, 2010, wydanie I

cena netto: 40.90 Twoja cena  38,86 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem?

Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb?

Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli klientów. Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań.

Autorzy, na podstawie badań tysięcy respondentów, wyróżnili siedem metafor, które rządzą tym, co ludzie słyszą, mówią, myślą i robią. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala opracowywać nowe produkty, realizować innowacyjne projekty, a także uatrakcyjniać procesy sprzedaży i zakupu.

„Kamień milowy na miarę prac C. Junga o archetypach i N. Chomsky’ego z zakresu językoznawstwa. Oto książka, która na zawsze odmieni nasze wyobrażenia na temat czynników wpływających na zachowanie konsumentów”.
/Philip Kotler, autor bestsellerowego Marketingu/

“Ta znakomita książka stanowi kolejny krok na drodze do głębszego myślenia, do którego powinni dążyć wszyscy zainteresowani skuteczną komunikacją w każdej sferze życia – w marketingu, zarządzaniu pracownikami czy w osobistych związkach”.
/Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann Polska/



Gerald Zaltman, autor bestsellera Jak myślą klienci (REBIS 2008), jest profesorem zarządzania w Harvard Business School i współzałożycielem firmy badawczo-konsultingowej Olson Zaltman Associates. Pisuje m.in. do „New York Timesa”, „Time’a”, „Fortune” i „Forbesa”. Pracuje jako konsultant korporacji na całym świecie, jest laureatem nagród za wkład w rozwój teorii i praktyki marketingu.

Lindsay Zaltman jest dyrektorem zarządzającym w Olson Zaltman Associates. Ma bogate doświadczenie w dziedzinie reklamy i komunikacji marketingowej. Zajmował się klientami z branży technologicznej, sektora finansowego, energetycznego i rynku sztuki. Obecnie współpracuje z firmami z rankingu “Fortune 500”.


Spis treści:

Odsłonięcie umysłu klienta: czym są metafory głębokie

Rozdział 1
Głębia myślenia
Jak przezwyciężyć własny deficyt głębi w myśleniu ~krótki poradnik
Rozdział 2
Podstawy metafory głębokiej
Jakie korzyści przynosi menedżerom odkrycie podobieństw między klientami
Rozdział 3
Równowaga
Jak sprawiedliwość, harmonia i współgranie elementów wpływają na sposób myślenia klientów
Rozdział 4
Transformacja
Jak zmiany treści i okoliczności wpływają na sposób myślenia konsumentów
Rozdział 5
Podróż
Jak konfrontacja z przeszłością, teraźniejszością i przyszłością wpływa na sposób myślenia klientów
Rozdział 6
Pojemnik
Jak pojęcia przynależności, wykluczenia i innych granic wpływają na sposób myślenia konsumentów
Rozdział 7
Więź
Jak potrzeba relacji ze sobą i z innymi wpływa na sposób myślenia klientów
Rozdział 8
Zasoby
Jak akt nabycia i jego konsekwencje wpływają na sposób myślenia klientów
Rozdział 9
Kontrola
Jak poczucie władzy, zagrożenia i dobrobytu wpływa na sposób myślenia klientów
Rozdział 10
Metafora głęboka w praktyce
Strategia twórczych poszukiwań

Przypisy
Podziękowania
Indeks


212 stron, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022