wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MARKETING E-MAILOWY


JENKINS SIMMS

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2010, wydanie I

cena netto: 82.50 Twoja cena  78,38 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wydatki na kosztowne kampanie na ogół nie mają sensu. Skorzystaj więc z marketingu e-mailowego. Autor niniejszej książki wyjaśnia jego istotą i obala najbardziej szkodliwe mity. Dzięki zastosowaniu marketingu e-mailowego zdobędziesz nowych klientów, podtrzymasz więzi z dotychczasowymi, a wszystko to bez nadwyrężania budżetu firmy.

Autorem tej książki jest Simms Jenkins, dyrektor generalny BrightWave Marketing, firmy świadczącej usługi w zakresie marketingu e-mailowego. Uchodzi za jednego z największych ekspertów w tej branży. Doradza wielu świetnie prosperującym przedsiębiorstwom.


Spis treści:

 

Słowo wstępne
str. 11

Wprowadzenie
str. 15

Część I
Dlaczego marketing e-mailowy jest skuteczny
str. 17

Rozdział 1 E-mail jest potężnym narzędziem marketingowym
str. 19

Rozdział 2 Marketing e-mailowy oparty na przyzwoleniu adresatów to nie spam
str.. 23

Rozdział 3 Marketing e-mailowy jest niezwykle tani i ukierunkowany oraz daje wymierne wyniki
str. 27

Rozdział 4 E-mail ma silniejszą pozycję niż kiedykolwiek wcześniej
str. 31

Część II
Budżet i zwrot z inwestycji
str. 35

Rozdział 5 Nie szukaj tanich rozwiązań - poczta elektroniczna pozwala ograniczyć inne koszty, więc warto w nią zainwestować
str. 37

Rozdział 6 Podczas planowania budżetu należy brać pod uwagę stopę zwrotu z inwestycji
str. 41

Rozdział 7 Marketing e-mailowy warto kontynuować, nawet jeśli firma musi ciąć koszty
str. 45

Część III
Organizowanie działu e-mailowego
str. 49

Rozdział 8 Można to robić we własnym zakresie albo komuś zlecić
str. 51

Rozdział 9 Poszukiwanie odpowiedniego partnera
str. 55

Rozdział 10 Nawiązywanie współpracy z partnerem
str. 59

Rozdział 11 Cechy dobrego menedżera programu e-mailowego
str. 63

Część IV
Strategia e-mailowa zorientowana na klienta
str. 67

Rozdział 12 Trzeba nawiązywać do oczekiwań klienta
str. 69

Rozdział 13 Liczy się pierwsze wrażenie
str. 73

Część V
Tworzenie i wzbogacanie list adresowych
str. 77

Rozdział 14 Nie jest łatwo prosić o wybaczenie
str. 79

Rozdział 15 Tworzenie listy adresowej
str. 83

Rozdział 16 Tworzenie list przez generowanie potencjalnych kontaktów handlowych
str.. 87

Rozdział 17 Wspomaganie rozwoju list adresowych działaniami marketingowymi w wyszukiwarkach
str. 93

Rozdział 18 Baza adresów musi być uporządkowana
str. 97

Rozdział 19 Korzyści z posiadania prężnego centrum preferencji
str. 101

Rozdział 20 Wyciągnij jak najwięcej korzyści ze swojej listy adresowej
str. 105

Część VI
Najlepsze metody postępowania
str. 109

Rozdział 21 Objętość wiadomości i wezwanie do działania
str. 111

Rozdział 22 Tworzenie biuletynów
str. 115

Rozdział 23 Określanie właściwej częstotliwości wysyłania e-maili
str. 119

Rozdział 24 Personalizacja
str. 123

Rozdział 25 Segmentacja list adresowych w celu zindywidualizowania wiadomości
str. 127

Rozdział 26 Dobry temat wiadomości wywołuje liczne reakcje
str. 131

Rozdział 27 Nazwa nadawcy
str. 135

Rozdział 28 Testuj, testuj, testuj
str. 139

Rozdział 29 Maksymalizowanie skuteczności e-maili generowanych automatycznie
str. 143

Rozdział 30 Wykorzystanie podpisu
str. 147

Rozdział 31 Doskonalenie wiadomości elektronicznych
str. 151

Rozdział 32 Coroczny audyt programu e-mailowego
str. 155

Część VII
Doręczanie i optymalizowanie wiadomości
str. 159

Rozdział 33 Podstawowe zagadnienia dotyczące wskaźnika doręczeń
str. 161

Rozdział 34 Poprawne wyświetlanie wiadomości
str. 165

Rozdział 35 Tworzenie kampanii e-mailowych dla urządzeń mobilnych
str. 169

Część VIII
Pomiar skuteczności kampanii e-mailowych
str. 173

Rozdział 36 Mierniki skuteczności kampanii e-mailowych
str. 175

Rozdział 37 Mierniki skuteczności kampanii e-mailowych w praktyce
str. 179

Rozdział 38 Poprawianie wyników za pomocą remarketingu
str. 183

Część IX
Prywatność i przepisy antyspamowe
str. 187

Rozdział 39 Poznaj przepisy antyspamowe
str. 189

Rozdział 40 Bliższe spojrzenie na spam
str. 193

Rozdział 41 Różne poziomy przyzwolenia
str. 197

Rozdział 42 Co powinna zawierać polityka prywatności?
str. 201

Część X
Wiadomości automatyczne
str. 205

Rozdział 43 Tworzenie dobrych wiadomości powitalnych
str. 207

Rozdział 44 Procedura rezygnacji z subskrypcji
str. 211

Rozdział 45 Dobre (i złe) sposoby monitorowania reakcji na kampanie e-mailowe
str. 215

Część XI
Programy e-mailowe realizowane w środowisku B2B oraz na arenie międzynarodowej .
str. 219

Rozdział 46 Tworzenie kampanii e-mailowych adresowanych do firm
str. 221

Rozdział 47 Najlepsze metody postępowania stosowane w środowisku międzynarodowym
str.
Część XII
Przyszłość poczty elektronicznej
str. 229

Rozdział 48 Wpływ mediów społecznościowych na pocztę elektroniczną
str. 231

Rozdział 49 Przyszłość marketingu e-mailowego
str. 235

Podziękowania
str. 241

O autorze
str. 243


244 strony, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022