|

MARKETING E-MAILOWY
JENKINS SIMMS wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2010, wydanie I cena netto: 82.50 Twoja cena 78,38 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Wydatki na kosztowne kampanie na ogół nie mają sensu. Skorzystaj więc z
marketingu e-mailowego. Autor niniejszej książki wyjaśnia jego istotą i obala
najbardziej szkodliwe mity. Dzięki zastosowaniu marketingu e-mailowego zdobędziesz
nowych klientów, podtrzymasz więzi z dotychczasowymi, a wszystko to bez nadwyrężania
budżetu firmy.
Autorem tej książki jest Simms Jenkins, dyrektor generalny BrightWave
Marketing, firmy świadczącej usługi w zakresie marketingu e-mailowego. Uchodzi za
jednego z największych ekspertów w tej branży. Doradza wielu świetnie prosperującym
przedsiębiorstwom.
Spis treści:
Słowo wstępne
str. 11
Wprowadzenie
str. 15
Część I
Dlaczego marketing e-mailowy jest skuteczny
str. 17
Rozdział 1 E-mail jest potężnym narzędziem marketingowym
str. 19
Rozdział 2 Marketing e-mailowy oparty na przyzwoleniu adresatów to nie spam
str.. 23
Rozdział 3 Marketing e-mailowy jest niezwykle tani i ukierunkowany oraz daje
wymierne wyniki
str. 27
Rozdział 4 E-mail ma silniejszą pozycję niż kiedykolwiek wcześniej
str. 31
Część II
Budżet i zwrot z inwestycji
str. 35
Rozdział 5 Nie szukaj tanich rozwiązań - poczta elektroniczna pozwala
ograniczyć inne koszty, więc warto w nią zainwestować
str. 37
Rozdział 6 Podczas planowania budżetu należy brać pod uwagę stopę zwrotu z
inwestycji
str. 41
Rozdział 7 Marketing e-mailowy warto kontynuować, nawet jeśli firma musi ciąć
koszty
str. 45
Część III
Organizowanie działu e-mailowego
str. 49
Rozdział 8 Można to robić we własnym zakresie albo komuś zlecić
str. 51
Rozdział 9 Poszukiwanie odpowiedniego partnera
str. 55
Rozdział 10 Nawiązywanie współpracy z partnerem
str. 59
Rozdział 11 Cechy dobrego menedżera programu e-mailowego
str. 63
Część IV
Strategia e-mailowa zorientowana na klienta
str. 67
Rozdział 12 Trzeba nawiązywać do oczekiwań klienta
str. 69
Rozdział 13 Liczy się pierwsze wrażenie
str. 73
Część V
Tworzenie i wzbogacanie list adresowych
str. 77
Rozdział 14 Nie jest łatwo prosić o wybaczenie
str. 79
Rozdział 15 Tworzenie listy adresowej
str. 83
Rozdział 16 Tworzenie list przez generowanie potencjalnych kontaktów handlowych
str.. 87
Rozdział 17 Wspomaganie rozwoju list adresowych działaniami marketingowymi w
wyszukiwarkach
str. 93
Rozdział 18 Baza adresów musi być uporządkowana
str. 97
Rozdział 19 Korzyści z posiadania prężnego centrum preferencji
str. 101
Rozdział 20 Wyciągnij jak najwięcej korzyści ze swojej listy adresowej
str. 105
Część VI
Najlepsze metody postępowania
str. 109
Rozdział 21 Objętość wiadomości i wezwanie do działania
str. 111
Rozdział 22 Tworzenie biuletynów
str. 115
Rozdział 23 Określanie właściwej częstotliwości wysyłania e-maili
str. 119
Rozdział 24 Personalizacja
str. 123
Rozdział 25 Segmentacja list adresowych w celu zindywidualizowania wiadomości
str. 127
Rozdział 26 Dobry temat wiadomości wywołuje liczne reakcje
str. 131
Rozdział 27 Nazwa nadawcy
str. 135
Rozdział 28 Testuj, testuj, testuj
str. 139
Rozdział 29 Maksymalizowanie skuteczności e-maili generowanych automatycznie
str. 143
Rozdział 30 Wykorzystanie podpisu
str. 147
Rozdział 31 Doskonalenie wiadomości elektronicznych
str. 151
Rozdział 32 Coroczny audyt programu e-mailowego
str. 155
Część VII
Doręczanie i optymalizowanie wiadomości
str. 159
Rozdział 33 Podstawowe zagadnienia dotyczące wskaźnika doręczeń
str. 161
Rozdział 34 Poprawne wyświetlanie wiadomości
str. 165
Rozdział 35 Tworzenie kampanii e-mailowych dla urządzeń mobilnych
str. 169
Część VIII
Pomiar skuteczności kampanii e-mailowych
str. 173
Rozdział 36 Mierniki skuteczności kampanii e-mailowych
str. 175
Rozdział 37 Mierniki skuteczności kampanii e-mailowych w praktyce
str. 179
Rozdział 38 Poprawianie wyników za pomocą remarketingu
str. 183
Część IX
Prywatność i przepisy antyspamowe
str. 187
Rozdział 39 Poznaj przepisy antyspamowe
str. 189
Rozdział 40 Bliższe spojrzenie na spam
str. 193
Rozdział 41 Różne poziomy przyzwolenia
str. 197
Rozdział 42 Co powinna zawierać polityka prywatności?
str. 201
Część X
Wiadomości automatyczne
str. 205
Rozdział 43 Tworzenie dobrych wiadomości powitalnych
str. 207
Rozdział 44 Procedura rezygnacji z subskrypcji
str. 211
Rozdział 45 Dobre (i złe) sposoby monitorowania reakcji na kampanie e-mailowe
str. 215
Część XI
Programy e-mailowe realizowane w środowisku B2B oraz na arenie
międzynarodowej .
str. 219
Rozdział 46 Tworzenie kampanii e-mailowych adresowanych do firm
str. 221
Rozdział 47 Najlepsze metody postępowania stosowane w środowisku
międzynarodowym
str.
Część XII
Przyszłość poczty elektronicznej
str. 229
Rozdział 48 Wpływ mediów społecznościowych na pocztę elektroniczną
str. 231
Rozdział 49 Przyszłość marketingu e-mailowego
str. 235
Podziękowania
str. 241
O autorze
str. 243
244 strony, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|