wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

GODZINA DZIENNIE Z FACEBOOK MARKETINGIEM


TREADAWAY CH. SMITH M.

wydawnictwo: ONE PRESS, 2010, wydanie I

cena netto: 72.45 Twoja cena  68,83 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Posiadający już ponad 500 milionów użytkowników największy serwis społecznościowy świata — Facebook — wyrósł także na potężną platformę marketingową. Pragnące kontaktu i interakcji z klientem firmy szybko dostrzegły w nim obiecującą alternatywę dla tradycyjnych spotów radiowych i telewizyjnych czy reklam prasowych, które już dawno przestały się sprawdzać. Tym samym również utarta strategia nachalnego zachwalania i "wciskania" produktów musiała odejść do lamusa. Wobec tego przenoszące się do nowego medium koncerny zaczęły uczyć się innego, skutecznego sposobu komunikowania się z konsumentami. W końcu Facebook nie jest czarodziejską różdżką, za dotknięciem której popularność i obroty firmy rosną same z siebie. Choć oferuje ogromne możliwości promocyjne, nie zrobi niczego za Ciebie, nie zastąpi Twojej kreatywności, a już na pewno sam nie porozmawia z Twoim klientem i nie zdobędzie tysiąca wiernych fanów. Nieodpowiedni sposób prowadzenia firmowego konta na Facebooku może za to przynieść efekty całkowicie odwrotne do zamierzonych...

Choć zdajesz sobie sprawę z tego, jaki potencjał marketingowy drzemie w tak nośnym medium społecznościowym, zanim zaczniesz prowadzić w nim kampanię, lepiej upewnij się, że zrobisz to dobrze! Ta niezwykła książka przeprowadzi Cię od początku do końca przez cały proces tworzenia, wdrażania i analizowania rezultatów udanej kampanii marketingowej na Facebooku. Dowiesz się więcej na temat zjawiska mediów społecznościowych, zrozumiesz, skąd bierze się ich siła i jaką mają przed sobą przyszłość. Odkryjesz, jak opracować efektywną strategię działania na Facebooku i wykorzystać wszystkie oferowane przez niego możliwości, takie jak wydarzenia, aplikacje, reklamy CPC, statystyki czy Facebook Connect. Nauczysz się od podstaw planować i przygotowywać kampanię marketingową oraz inicjować oficjalną obecność promowanej przez Ciebie firmy w przestrzeni tego medium. Zobaczysz, jak wykorzystywać dostępne formy reklamowania się, oraz okiełznasz możliwości, jakie daje tworzenie własnych aplikacji. Zagłębisz się także w systemy pomiaru efektywności rozmaitych działań promocyjnych, które pozwolą Ci na bieżąco wprowadzać udoskonalenia oraz szybko reagować w krytycznych sytuacjach, ale także przedstawiać rezultaty tych działań w przejrzystej i efektownej formie.

Dzięki tej książce:

  • poznasz miejsce Facebooka w krajobrazie mediów społecznościowych
  • opracujesz strategię, określisz istotne dane, przypiszesz je do celów biznesowych i wyznaczysz wskaźniki pomiarowe
  • dowiesz się więcej o stronach fanów i grupach oraz zagwarantujesz opłacalną obecność organizacji w mediach społecznościowych
  • zbierzesz grono wiernych czytelników, tworząc atrakcyjne zasoby i reklamy facebookowe oraz organizując konkursy i wydarzenia
  • wprowadzisz na swoją witrynę funkcje społecznościowe za pomocą Facebook Connect
  • wykorzystasz narzędzia analityczne do śledzenia i testowania wyników, żeby poznać najlepsze metody komunikowania się z grupami docelowymi
  • przedstawisz rezultaty w formie przejrzystych i efektownych tabel danych w programie Microsoft Excel
  • skorzystasz z zaawansowanych funkcji i możliwości Facebooka, w tym aplikacji
  • poznasz analizy z życia wziętych przykładów — zilustrowano tu nimi inspirujące sukcesy oraz błędy, których należy unikać
  • otrzymasz adresy i informacje o cennych zasobach spoza Facebooka
  • zobaczysz prognozy ekspertów branżowych co do przyszłego rozwoju Facebooka

Spis treści:

Wprowadzenie (17)


Rozdział 1. Marketing internetowy 1985 - 2010 (21)

  • Skromne początki marketingu społecznościowego (22)
  • Media społecznościowe w słowach i liczbach (36)
  • Co media społecznościowe w roku 2010 mówią nam o przyszłości marketingu (37)
  • Realistyczne oczekiwania wobec marketingu społecznościowego (40)
  • Kilka słów o kontakcie z konsumentem (42)

 

Rozdział 2. Czym jest Facebook? (45)

  • Sieci i media społecznościowe - definicje (46)
  • Krajobraz sieci społecznościowych (47)
  • Siedem prawd o sieciach społecznościowych (55)
  • Twój cel: marketing wirusowy (56)
  • Inne korzyści z udziału w sieciach społecznościowych (58)
  • Pomysły na kampanię (60)
  • Podstawy Facebooka (63)
  • Znajomi (64)
  • Aktualności (66)

 

Rozdział 3. Opracuj strategię działania na Facebooku i mierz postępy (69)

  • Określ formę swojej obecności na Facebooku (70)
  • Etapy udanej kampanii w mediach społecznościowych (73)
  • Określ swój "produkt" społecznościowy (75)
  • Lista rzeczy do zrobienia na Facebooku (80)

 

Rozdział 4. Miesiąc 1. Przygotuj plan i zacznij działać (85)

  • Tydzień 1. Ułóż fundamenty (86)
  • Tydzień 2. Opracuj i zaprezentuj plan (93)
  • Tydzień 3. Ustanów obecność przy użyciu profilu i znajomych (100)
  • Tydzień 4. Wypromuj obecność przy użyciu innych funkcji Facebooka (111)

 

Rozdział 5. Miesiąc 2. Ustanów internetową obecność swojej organizacji za pomocą grup i stron (117)

  • Tydzień 1. Zapoznaj się ze stronami i grupami (118)
  • Tydzień 2. Zdefiniuj i zacznij realizować strategię zarządzania treścią (132)
  • Tydzień 3. Dodawaj zasoby i eksperymentuj z nimi (138)
  • Tydzień 4. Nadzoruj i modyfikuj plan (142)

 

Rozdział 6. Miesiąc 3. Kreuj popyt za pomocą reklam na Facebooku (151)

  • Tydzień 1. Zapoznaj się z reklamą na Facebooku (152)
  • Tydzień 2. Stwórz tabelę danych (161)
  • Tydzień 3. Udoskonal kampanię za pomocą testów A/B i wieloczynnikowych (167)
  • Tydzień 4. Przeanalizuj dane i dostosuj kampanię (175)

 

Rozdział 7. Miesiąc 4. Zaawansowana integracja taktyki z całością kampanii (183)

  • Tydzień 1. Poznaj niezbędne zaawansowane podejścia taktyczne (184)
  • Tydzień 2. Zapoznaj się z Facebook Connect, widgetami i ramkami fanów (190)
  • Tydzień 3. Zintegruj swoje działania z aktywnością marketingową w innych obszarach (196)
  • Tydzień 4. Przeprowadź zaawansowaną analizę (205)

 

Rozdział 8. Dostosowywanie treści aplikacjami Facebooka (211)

  • Krótka historia aplikacji facebookowych (212)
  • Popularne aplikacje facebookowe (215)
  • Wykorzystaj aplikacje do optymalizacji strony fanowskiej (225)
  • Czego potrzeba do stworzenia własnej aplikacji (228)
  • Wyciągnij korzyści finansowe ze swojej aplikacji (237)
  • Przyszłość: aplikacje mobilne (238)

 

Rozdział 9. Analiza Facebooka (241)

  • Monitoruj postępy wskaźnikami (242)
  • Zwrot inwestycji na Facebooku - przykład Mayo Medical School (250)
  • Mierz aktywność za pomocą usługi Statystyki (254)
  • Gdy Facebook nie wystarczy: strony docelowe (257)

 

Rozdział 10. Uwarunkowania organizacji (263)

  • Stanowiska i obowiązki (264)
  • Jaką rolę pełni Facebook w różnych organizacjach (268)
  • Kilka słów o wykorzystaniu Facebooka w marketingu B2B (284)

 

Dodatek A: Zasoby (287)

  • Strona pomocnicza (288)
  • Lektury (288)
  • Praktyczne narzędzia społecznościowe (289)

 

Dodatek B: Przyszłość Facebooka (291)

  • Dave Kerpen (292)
  • Scott McCaskill (294)
  • Lauren Cooney (296)
  • Jesse Stay (298)
  • Nick O'Neill (301)
  • Kevin Tate (302)

 

Słowniczek (305)
Skorowidz (311)


320 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022