wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 54.90 52,16   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BLITZMARKETING PRAKTYCZNY PRZEWODNIK PO NARZĘDZIACH WEB 3.0


TASNER MICHAEL

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2011, wydanie I

cena netto: 54.90 Twoja cena  52,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

cena netto + 5% vat.


Wydaje Ci się, że rewolucja internetowa w marketingu już się dokonała? Mylisz się, ona dopiero się rozkręca... Czołowy ekspert od marketingu sieciowego, Michael Tasner, stworzył pierwszą książkę o marketingu w świecie Web 3.0 - jeszcze szybszym, jeszcze bardziej mobilnym, jeszcze bardziej dedykowanym.

Świat rządzony przez smartfony, Symbian, BlackBerry, Android

Jak dotrzeć do miliarda klientów: SMS-y, MMS-y,reklama mobilna, transmisje głosowe?

Nowy "marketing treści"

Jakie są efekty przejścia od blogowania do mikroblogowania?

Plurk? Ustream?Joost?Tumblr? iGoogle?

Jak korzystać z adresów i narzędzi, o których do tej pory nawet nie słyszałeś?

Oceny 360-stopniowe w marketingu sieciowym

Jak systematycznie optymalizować wszystkie działania w sieci?


Spis treści:

 

Przedmowa
str. 9

Podziękowania
str. 13

O autorze
str. 15

Wprowadzenie
str. 17

1. Zmiana nastawienia: od Web 2.0 do Web 3.0
str. 25

2. Czy jesteś przygotowany na marketing 3.0?
str. 33

3. Marketing treści: jak zrozumieć i wykorzystać zachodzące przemiany
str. 45

4. Mobilny marketing: pukanie do miliardów użytkowników komórek
str. 72

5. Światy wirtualne: tajniki niezwykłej przestrzeni marketingowej
str. 111

6. Wideomarketing: wyższy poziom techniki wideo
str. 149

7. Aplikacje sieciowe: jak z nich skutecznie korzystać w działaniach marketingowych
str. 180

8. Otwarty kod źródłowy: jak znaleźć i skutecznie wykorzystać owoce ciężkiej pracy innych
str. 197

9. Praca zespołowa: szybkie porozumiewanie się i wymiana danych
str. 204

10. Firmy ze świata Web 3.0
str. 236

11. Plan działania: jak to wszystko pozbierać i przejść do czynów
str. 247

12. Zakończenie: o sztuce rewanżu!
str. 263

Indeks
str. 272


280 stron, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022