wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 61.50 58,43   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZARZĄDZANIE I PLANOWANIE MARKETINGOWE


MRUK H.

wydawnictwo: FORUM NAUKOWE, 2008, wydanie I

cena netto: 61.50 Twoja cena  58,43 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Celem pracy jest przedstawienie najważniejszych zasad i technik związanych z marketingowym zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Punktem wyjścia jest spojrzenie na proces wymiany, który ma mieć charakter ekwiwalentny. Oznacza to działanie na rzecz zapewnienia korzyści klientowi a jednocześnie odpowiedniej marży dla przedsiębiorstwa. Prezentowane treści odwołują się do zasad etyki gospodarczej, która jest podstawą ekwiwalentności wymiany, rozwoju zrównoważonego i długofalowego.

Wieloletnia współpraca autorów z przedsiębiorstwami w charakterze doradców, konsultantów, członków rad nadzorczych i ekspertów pozwoliła na ilustrowanie rozważań teoretycznych konkretnymi przykładami.


Spis treści:

Wstęp
Rozdział I
Istota oraz zakres zarządzania i planowania marketingowego (Henryk Mruk, Jarosław Mruk)
Rozdział II
Otoczenie przedsiębiorstwa i jego wpływ na zarządzanie marketingowe (Aleksandra Kopczyńska)
Rozdział III
Zachowania nabywców i segmentacja (Aleksandra Kopczyńska)
Rozdział IV
Badania marketingowe (Małgorzata Michalik)
Rozdział V
Zarządzanie produktami i usługami (Aleksandra Kopczyńska)
Rozdział VI
Planowanie nowego produktu (Henryk Mruk)
Rozdział VII
Zarządzanie marką (Aleksandra Kaniewska-Sęba)
Rozdział VIII
Zarządzanie kanałami dystrybucji (Henryk Mruk, Jarosław Mruk)
Rozdział IX
Strategie cenowe (Henryk Mruk)
Rozdział X
Komunikacja pośrednia (masowa) (Aleksandra Kaniewska-Sęba)
Rozdział XI
Komunikacja bezpośrednia (indywidualna) (Aleksandra Kaniewska-Sęba)
Rozdział XII
Zarządzanie personelem (Tomasz Kopczyński)
Rozdział XIII
Planowanie i wdrażanie strategii marketingowej (Henryk Mruk)

Ważniejsze pozycje literaturowe


224 strony, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022