wprowad¼ w³asne kryteria wyszukiwania ksi±¿ek: (jak szukaæ?)
Twój koszyk:   0 z³   zamówienie wysy³kowe >>>
Strona g³ówna > opis ksi±¿ki
English version
Ksi±¿ki:

polskie
podzia³ tematyczny
 
anglojêzyczne
podzia³ tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowo¶ciach z wybranego tematu
 
Informacje:

o ksiêgarni

koszty wysy³ki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytu³u?
Pomo¿emy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


mo¿esz te¿ zadzwoniæ
+48 512 994 090

MARKETING ZAGADNIENIA WSPÓ£CZESNE


MRUK H. RED.

wydawnictwo: FORUM NAUKOWE, 2008, wydanie I

cena netto: 49.70 Twoja cena  47,22 z³ + 5% vat - dodaj do koszyka

W otoczeniu przedsiêbiorstw zachodz± coraz szybsze zmiany, tak w zakresie technologii, jak i w sferze badañ naukowych. Dynamicznym zmianom podlegaj± równie¿ obszary zarz±dzania oraz marketingu. W nat³oku obowi±zków osoby zarz±dzaj±ce przedsiêbiorstwami maj± coraz mniej czasu na ¶ledzenie literatury. Jest to g³ównie zadanie tych, którzy prowadz± badania oraz opracowuj± i weryfikuj± teorie. Od wielu lat staramy siê to czyniæ jako zespó³ pracowników naukowych, wspó³pracuj±cych tak¿e z w³adzami oraz studentami Wy¿szej szko³y Zarz±dzania i Bankowo¶ci w Poznaniu.

Przekazuj±c tê syntetycznie napisan± pracê, z ilustracjami praktycznymi oraz ze wskazaniem w aneksie bogatych ¼róde³ do w³asnych studiów, jako zespó³ autorski pozostajemy w nadziei, ¿e bêdzie ona u¿yteczna zarówno dla pracowników przedsiêbiorstw, jak i studentów.


Spis tre¶ci:

Wstêp

CZÊ¦Æ I Marketing

HENRYK MRUK: Ewolucja koncepcji marketingu - od praktyki do teorii
HENRYK MRUK: Warto¶æ dla klienta a kszta³towanie dzia³añ marketingowych
HENRYK MRUK: Strategie wojenne w marketingu
HENRYK MRUK: Neuromarketing ¼ród³em wy¿szej skuteczno¶ci dzia³añ przedsiêbiorstwa
LILIANNA NOWAK: Marketing sensoryczny
LILIANNA NOWAK: E-marketing
RENATA NESTEROWICZ: Ekomarketing
ZYGMUNT WA¦KOWSKI: Marketing sportowy jako szansa dla ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw

CZÊ¦Æ II Przedsiêbiorstwo

TOMASZ KOPCZYÑSKI: Wspó³czesne tendencje w zarz±dzaniu organizacjami gospodarczymi
TOMASZ KOPCZYÑSKI: Znaczenie innowacyjnych koncepcji zarz±dzania dla funkcjonowania przedsiêbiorstw
HENRYK MRUK: Przywództwo czynnikiem rozwoju przedsiêbiorstwa
MACIEJ KOCZERGA: Zasady budowania przewagi konkurencyjnej przez przedsiêbiorstwa
AGNIESZKA SKUZA: Podstawowe sk³adniki organizacyjnego uczenia siê
MACIEJ KOCZERGA: Warto¶æ dodana i zasady jej tworzenia
MAGDALENA STEFAÑSKA: Spo³eczna odpowiedzialno¶æ przedsiêbiorstwa a cel jego istnienia

CZÊ¦Æ III Komunikacja

HENRYK MRUK: Komunikacja marketingowa - kierunki zmian
HENRYK MRUK: Pu³apki my¶lowe w podejmowaniu decyzji
TOMASZ WANAT: Miêdzy rozumem a sercem - rola czynników metapoznawczych
TOMASZ WANAT: Marketing a efekt placebo
ALEKSANDRA KANIEWSKA-SÊBA: Ambient media jako nowoczesny instrument komunikacji
JAROS£AW MRUK: Promocja sprzeda¿y - wzrost znaczenia
RENATA NESTOROWICZ: Wykorzystanie zasad percepcji w reklamie prasowej
MA£GORZATA MICHALIK: Kontrowersje wokó³ reklamy szokuj±cej

CZÊ¦Æ IV Konsumenci

HENRYK MRUK: Makrotrendy a zachowania konsumentów
LILIANNA NOWAK: Transumeryzm i trysumeryzm - nowe segmenty i zachowania konsumenckie
LILIANNA NOWAK: Gender marketing - koncepcja i zastosowania
LILIANNA NOWAK: Model marketingowy GenderTrends
Literatura polecana


242 strony, A5, oprawa miêkka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy poczt± e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytu³ polskojêzyczny lub anglojêzyczny jest aktualnie na pó³ce ksiêgarni.

 
Wszelkie prawa zastrze¿one PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022