wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 36.99 35,14   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZACHOWANIA KONSUMENTÓW NA RYNKU USŁUG GASTRONOMICZNYCH


KOWALCZUK I. / ASPEKT MARKETINGOWY

wydawnictwo: SGGW, 2012, wydanie I

cena netto: 36.99 Twoja cena  35,14 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zachowania konsumentów na rynku usług gastronomicznych – aspekt marketingowy


Wstęp ... 7

1. Usługa gastronomiczna – ujęcie marketingowe ... 9
1.1. Istota marketingowej koncepcji działania rynkowego ... 9
1.2. Marketingowa koncepcja organizacji i zarządzania w placówce gastronomicznej ... 11
1.3. Segmentacja rynku usług gastronomicznych ... 15
1.3.1. Kryteria segmentacji ... 15
1.3.2. Zasady segmentacji ... 17
1.3.3. Przykłady segmentacji ... 18
1.4. Produkt w marketingowej koncepcji usług gastronomicznych ... 20
1.4.1. Definicja, zakres i specyficzne cechy usługi gastronomicznej ... 21
1.4.2. Koncepcja trzech poziomów usługi gastronomicznej ... 24
1.4.3. Marka w gastronomii ... 27
1.4.4. Kierunki rozwoju produktu/marki ... 29
1.5. Cena w marketingowej koncepcji usług gastronomicznych ... 31
1.5.1. Wyznaczanie poziomu ceny ... 32
1.5.2. Różnicowanie poziomu ceny ... 35
1.6. Dystrybucja w marketingowej koncepcji usług gastronomicznych ... 36
1.6.1. Lokalizacja placówki gastronomicznej ... 36
1.6.2. Nowe formy dystrybucji usług gastronomicznych ... 38
1.7. Promocja w marketingowej koncepcji usług gastronomicznych ... 42
1.7.1. Reklama ... 42
1.7.2. Promocja sprzedaży ... 45
1.7.3. Public relations ... 48
1.7.4. Marketing bezpośredni ... 51
1.7.5. Sprzedaż osobista ... 55
1.8. Personel w marketingowej koncepcji usług gastronomicznych ... 57
1.8.1. Zarządzanie personelem ... 58
1.8.2. Standaryzacja procesu obsługi ... 60

2. Zachowania konsumentów na rynku żywności – aspekt teoretyczny ... 63
2.1. Zachowanie konsumentów – definicja i istota ... 63
2.2. Proces decyzyjny konsumenta ... 65
2.3. Uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku żywności ... 71
2.4. Uwarunkowania zmian w popycie na usługi gastronomiczne ... 79
2.4.1. Charakterystyka i konsekwencja zmian demograficznych ... 79
2.4.2. Charakterystyka i konsekwencje zmian ekonomicznych ... 80
2.4.3. Charakterystyka i konsekwencje zmian społeczno-zawodowych ... 81
2.4.4. Charakterystyka i konsekwencje zmian kulturowych ... 82

3. Charakterystyka polskiego rynku usług gastronomicznych ... 84
3.1. Zmiany w podaży usług gastronomicznych ... 84
3.1.1. Prywatyzacja sektora ... 84
3.1.2. Zmiany w liczbie placówek gastronomicznych ... 85
3.1.3. Zmiany w przychodach z działalności gastronomicznej ... 86
3.2. Zmiany w popycie na usługi gastronomiczne ... 87
3.3. Analiza SWOT rynku usług gastronomicznych ... 88

4. Zachowania konsumentów na rynku usług gastronomicznych – wyniki badań ... 91
4.1. Materiał i metodyka badań ... 91
4.2. Charakterystyka badanej populacji ... 92
4.3. Częstotliwość korzystania z usług gastronomicznych ... 94
4.4. Częstotliwość korzystania z usług cateringowych ... 96
4.5. Okoliczności korzystania z usług gastronomicznych ... 98
4.6. Odwiedzane przez respondentów lokale gastronomiczne ... 101
4.7. Kwoty wydawane jednorazowo w lokalach gastronomicznych ... 104
4.8. Powody zachęcające lub zniechęcające do korzystania z usług gastronomicznych ... 106
4.8.1. Powody korzystania z usług gastronomicznych ... 106
4.8.2. Powody niekorzystania z usług gastronomicznych ... 109
4.9. Preferencje respondentów w zakresie menu lokali gastronomicznych ... 113
4.10. Preferencje respondentów w zakresie cen oferty gastronomicznej ... 117
4.11. Znajomość marek lokali gastronomicznych przez respondentów ... 121
4.12. Preferencje respondentów w zakresie formy organizacyjnej lokali gastronomicznych ... 121
4.13. Preferencje respondentów w zakresie położenia lokali gastronomicznych ... 124
4.14. Preferencje respondentów w zakresie form promocji lokali gastronomicznych ... 127
4.14.1. Źródła informacji o ofercie gastronomicznej ... 127
4.14.2. Preferowane formy promocji sprzedaży w lokalach gastronomicznych ... 129
4.15. Wpływ wybranych elementów oferty gastronomicznej na percepję jej jakości przez respondentów ... 136
4.15.1. Ogólna ocena elementów oferty gastronomicznej ... 138
4.15.2. Wpływ elementów otoczenia i marki lokalu ... 138
4.15.3. Wpływ elementów wnętrza lokalu ... 140
4.15.4. Wpływ elementów menu ... 146
4.15.5. Wpływ elementów obsługi klienta ... 147
4.15.6. Wpływ elementów oferty dodatkowej ... 148

Podsumowanie ... 152
Piśmiennictwo ... 157
Aneks ... 162


168 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022