Ty też zacznij zarabiać w sieci!
Możliwości są praktycznie nieograniczone. Internet to gigantyczna kopalnia złota,
do której wszyscy mamy nieograniczony dostęp. Nie musisz być właścicielem ogromnego
koncernu medialnego, by również mieć swój udział w przychodach. Aby zarabiać w
sieci, nie potrzebujesz magisterki z informatyki, komunikacji ani fizyki jądrowej. Musisz
jedynie wiedzieć, jak to wszystko działa, a następnie znaleźć w sobie cierpliwość i
motywację do walki o sukces.
Kiedyś, żeby rozpocząć działalność gospodarczą, trzeba było mieć kapitał,
kontakty, doświadczenie i apetyt na ryzyko. Dzisiaj wystarczy tylko komputer z dostępem
do Internetu. To prawdziwa rewolucja społeczna. To kapitalizm dla mas! Z tej książki
dowiesz się, jak to zrobić, żeby zarobić — najłatwiej, najsprawniej i
najskuteczniej. Otrzymasz wszelkie praktyczne informacje dotyczące tego, jak założyć
internetowy biznes, który będzie zarabiał. Autor podrzuci Ci także kilka kreatywnych
pomysłów do wykorzystania we własnej firmie. Ponadto poznasz autentyczne strategie,
których skuteczność została dokładnie przetestowana w praktyce.
- Kilkanaście sposobów zamiany treści w gotówkę.
- Tworzenie i sprzedaż własnej linii produktów.
- Strategie reklamowe, brandingu i PR.
- Nawiązywanie relacji ze stronami partnerskimi i klientami.
- Informacje o webinariach i innych przydatnych narzędziach internetowych.
- Wskazówki związane z optymalizacją strony w wyszukiwarkach.
Joel Comm jest przedsiębiorcą, autorem książek, prelegentem, popularyzatorem
mediów społecznościowych oraz twórcą innowacji w zakresie marketingu na platformach
mobilnych. Należy do wiodących autorytetów w dziedzinie nowych taktyk marketingowych.
Obecnie koncentruje się przede wszystkim na wykorzystaniu serwisów społecznościowych,
takich jak Facebook czy Twitter, w budowaniu marki. Jest także twórcą
najpopularniejszych aplikacji mobilnych (w tym najgłośniejszej aplikacji na iPhone’a).
Od 1995 roku z powodzeniem organizuje najnowocześniejsze przedsięwzięcia internetowe.
Jego książki również są bardzo poczytne.
Spis treści:
Przedmowa (5)
Wprowadzenie - stwórz własny przycisk brzdęk! (7)
Rozdział 1. Nowy porządek sieci - internet oferuje swoje możliwości wszystkim
(13)
- Czy stworzenie strony internetowej jest rzeczywiście takie proste? (15)
- Od blogowania do brzdęk! (19)
Rozdział 2. Wyjątkowość = gotówka (23)
- Znajdź swoją niszę (24)
- Wartość Twojej niszy, czyli jak słowa kluczowe mogą wpłynąć na lepszą wycenę
Twojej pasji (29)
- Nisze są w porządku, ale mikronisze dają lepszy efekt brzdęk! (31)
- Nie jesteś taki wyjątkowy - budowanie swojej społeczności (33)
- Siedem kluczowych czynników sukcesu (37)
Rozdział 3. Najważniejsza nie jest treść, lecz... brzdęk! (45)
- Nie musisz być pisarzem, żeby pisać wartościowe treści (46)
- Siedem rodzajów treści generujących dźwięk brzdęk! (48)
- Chodzi nie tylko o to, co mówisz, ale również o to, jak to przekazujesz (57)
- Ghostwriterzy i autorzy tekstów występujący gościnnie (57)
- Jak przeobrazić treść w brzdęk! (58)
Rozdział 4. Produkty informacyjne - sprzedawaj swoją wiedzę (87)
- Genialne pomysły na produkty informacyjne (90)
- Tworzenie produktu (93)
- Pisanie przekonujących tekstów promocyjnych (109)
- Rekrutacja partnerów marketingowych (112)
- Wzbogać swoją stronę o koszyk na zakupy (115)
- Do biegu! Gotowi! Start! (116)
Rozdział 5. Zarabianie na programach partnerskich (125)
- Kim tak naprawdę jest partner marketingowy? (127)
- Wybór sprzedawcy odpowiadającego rynkowi (127)
- Wybór produktów, na których zależy odbiorcom (132)
- Strategie zapewniające sukces w marketingu partnerskim (134)
- Jakie znaczenie mają wytyczne FTC dla partnerów marketingowych? (151)
Rozdział 6. Serwisy członkowskie, czyli jak przekształcić działalność biznesową
w maszynę do biernego generowania przychodów (157)
- Serwis członkowski - co to takiego? (158)
- Co oferują internetowe serwisy członkowskie? (159)
- Wyceń członkostwo - jak wyznaczyć górną granicę ceny? (162)
- Jak w prosty sposób zbudować stronę członkowską? (164)
Rozdział 7. Programy coachingowe (171)
- Coaching - co to takiego? (172)
- Strategie brandingowe (173)
- Jak zorganizować PR, żeby zapewnić marce jak największy rozgłos? (178)
- Na początek - coaching na poziomie podstawowym (186)
- Poziom wyżej - coaching zaawansowany (189)
Rozdział 8. Analizy przypadków (193)
- Strony z treściami (194)
- Strony korzystające z marketingu partnerskiego (200)
- Produkty informacyjne (204)
- Strony wymagające subskrypcji (207)
- Branding (208)
- Coaching (209)
Wnioski (211)
216 stron, oprawa miękka