wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BADANIA RYNKOWE PN 161 NAUKI O ZARZĄDZANIU 6


MAZUREK-LOPACIŃSKA K. RED.

wydawnictwo: WY UE WROCŁAW, 2011, wydanie I

cena netto: 44.70 Twoja cena  42,47 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Badania rynkowe

Pn 161 Nauki o Zarządzaniu 6


Wstęp

Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Koncepcja pomiaru wizerunku szkoły wyższej

Katarzyna Palys, Marka jako instrument społecznego konstruowania jednostki -metodyjakościowe i ilościowe

Agnieszka Stanimir, Zastosowanie różnych technik analizy korespondencji w analizie danych personalnych

Anita Zbieg, Marketingowe badanie zgodności i zaraźliwości postaw konsumenckich na podstawie analizy sieci społecznych

Katarzyna Pilarczyk-Bal, Wykorzystanie zogniskowanych wywiadów grupowych w badaniach międzykulturowych

Marcin Haberla, Badanie przedsiębiorczości akademickiej i jej wpływu na innowacyjność przedsiębiorstw

Alicja Krzepicka, Wykorzystanie badań marketingowych w kształtowaniu relacji z klientami

Grażyna Golik-Górecka, Interfejs marketingowo-finansowy jako przedmiot badań integrujący metody analiz portfelowych

Paweł Waniowski, Współzależność metod ustalania cen w polskich przedsiębiorstwach w świetle badań własnych

Ryszard Żabiński, Kreowanie wartości marek medialnych

Magdalena Daszkiewicz, Planowanie kampanii społecznych

Witold Kowal, Zmienność zadań i przedmiotu kontroli marketingowej w kontekście oceny jej funkcjonowania

Adam Kubów, Rynek pracy a problem niepełnosprawności

Marta Rynkiewicz; Alina Oczachowska, Tradycyjna sprzedaż osobista w świetle opinii klientów (na przykładzie firmy Avon)

Małgorzata Śliczna, Wyniki badań systemu dystrybucji produktów ekologicznych w województwach dolnośląskim i wielkopolskim

Grażyna Światowy, Upodobania muzyczne Dolnoślązaków w świetle badań ankietowych

Urszula Żebrowska-Kasprzak, Metoda i praktyczne zastosowanie badań marketingowych klientów szkół tańca we Wrocławiu


211 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022