|
BADANIA RYNKOWE PN 161 NAUKI O ZARZĄDZANIU 6
MAZUREK-LOPACIŃSKA K. RED. wydawnictwo: WY UE WROCŁAW, 2011, wydanie I cena netto: 44.70 Twoja cena 42,47 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Badania rynkowe
Pn 161 Nauki o Zarządzaniu 6
Wstęp
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Koncepcja pomiaru wizerunku
szkoły wyższej
Katarzyna Palys, Marka jako instrument społecznego konstruowania jednostki
-metodyjakościowe i ilościowe
Agnieszka Stanimir, Zastosowanie różnych technik analizy korespondencji w
analizie danych personalnych
Anita Zbieg, Marketingowe badanie zgodności i zaraźliwości postaw konsumenckich
na podstawie analizy sieci społecznych
Katarzyna Pilarczyk-Bal, Wykorzystanie zogniskowanych wywiadów grupowych w
badaniach międzykulturowych
Marcin Haberla, Badanie przedsiębiorczości akademickiej i jej wpływu na
innowacyjność przedsiębiorstw
Alicja Krzepicka, Wykorzystanie badań marketingowych w kształtowaniu relacji z
klientami
Grażyna Golik-Górecka, Interfejs marketingowo-finansowy jako przedmiot badań
integrujący metody analiz portfelowych
Paweł Waniowski, Współzależność metod ustalania cen w polskich
przedsiębiorstwach w świetle badań własnych
Ryszard Żabiński, Kreowanie wartości marek medialnych
Magdalena Daszkiewicz, Planowanie kampanii społecznych
Witold Kowal, Zmienność zadań i przedmiotu kontroli marketingowej w kontekście
oceny jej funkcjonowania
Adam Kubów, Rynek pracy a problem niepełnosprawności
Marta Rynkiewicz; Alina Oczachowska, Tradycyjna sprzedaż osobista w świetle
opinii klientów (na przykładzie firmy Avon)
Małgorzata Śliczna, Wyniki badań systemu dystrybucji produktów ekologicznych w
województwach dolnośląskim i wielkopolskim
Grażyna Światowy, Upodobania muzyczne Dolnoślązaków w świetle badań
ankietowych
Urszula Żebrowska-Kasprzak, Metoda i praktyczne zastosowanie badań
marketingowych klientów szkół tańca we Wrocławiu
211 stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|