wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BADANIA RYNKOWE NAUKI O ZARZĄDZANIU 2 PN 80


MAZUREK-ŁOPACIŃSKA K. RED.

wydawnictwo: WYD UE WROCŁAW, 2009, wydanie I

cena netto: 41.60 Twoja cena  39,52 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Badania rynkowe Nauki o Zarządzaniu 2

PN 80


Wstęp

Krystyna Mazurek-Łopacińska, Badania marketingowe w Intemecie - w kierunku większej aktywności konsumentów

Magdalena Sobocińska, Badania konkurencyjności podmiotów rynku - przesłanki, zasady i wybrane kierunki rozwoju

Magdalena Daszkiewicz, Wielowymiarowość wizerunku terytorialnego i jej wpływ na procesy pomiaru

Marcin Rudnik, Relacje banków z małymi i średnimi przedsiębiorstwami w świetle badań jakościowych

Paweł Waniowski, Ograniczenia samodzielności cenowej i podział kompetencji w zakresie decyzji cenowych w polskich przedsiębiorstwach (wyniki badań własnych)

Maja Leszczyńska, Powielarne systemy informatyczne klasy ERP jako produkt w ujęciu marketingowym

Sylwia Dzięcielska, Kaizen - wschodnia strategia na europejskim rynku, na przykładzie LG Electronics Wrocław w Biskupicach Podgórnych

Jarosław Woźniczka, Muzyka jako element kreatywny w reklamie: sposoby wykorzystania i efekty oddziaływania na odbiorców

Alicja Nahajowska, Metody kontroli i pomiaru jakości kształcenia stosowane przez szkoły wyższe


116 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022