wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

SPRZEDAWAJ WIĘCEJ SPRAWDZONE TECHNIKI (CD-AUDIO)


wydawnictwo: WIEDZA I PRAKTYKA, 2011, wydanie I

cena netto: 61.40 Twoja cena  58,33 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Uwaga! cena netto + 23% vat.


Jeśli zajmujesz się sprzedażą bezpośrednią, doskonale wiesz, że kupowanie to gra, w której dozwolone są różne techniki sprzedaży, nawet te agresywne. Wszystko po to, by więcej sprzedać, podpisać korzystny kontrakt, wynegocjować wysokie rabaty.

Skorzystaj z doświadczeń innych handlowców, którzy wiedzą, jak rozpoznawać techniki sprzedaży i z sukcesem stosować triki negocjacyjne. Oni są w stanie obronić swoją pozycję handlową, dobrze sprzedać produkt lub usługę i nie stracić klienta. O sposobach skutecznej sprzedaży możesz przeczytać w publikacji na CD "Sprzedawaj więcej - sprawdzone techniki".

Znajdziesz na niej 10 tekstów, z których dowiesz się:

  • Jak handlowiec powinien się przygotować do negocjacji, aby uniknąć problemów w trakcie rozmów?
  • Impas w negocjacjach – jak go uniknąć, jak go przezwyciężyć
  • Kupowanie to gra – pokaż swoim pracownikom jak mogą ja wygrać
  • Jak reagować na manipulacje klientów i nie stracić silnej pozycji w negocjacjach?
  • Pułapki na różnych etapach negocjacji
  • Jak prowadzić rozmowy sprzedażowe i nie dać się naciągnąć na duże rabaty?
  • Rozmowy handlowe: sprzedaż, handlowanie i negocjacje. Kiedy warto je zastosować i jak je przeprowadzać, aby osiągnąć założone cele i mieć satysfakcję z podpisanego kontraktu?
  • Strategia negocjacji – jak ją wybrać, żeby rozmowy handlowe były skuteczne
  • 5 etapów procesu sprzedaży – wykorzystaj techniki, by skutecznie nakłonić klienta do zakupu
  • Wpływ obsługi po sprzedaży na lojalność lub nielojalność klientów – przykłady

Po takiej lekturze będziesz już wiedział, że niemiłe zachowanie kontrahenta może być celowo zastosowaną techniką, która ma Ciebie nakłonić do ustępstw. Nie daj się prowokować! Skorzystaj z technik obrony opisanych w publikacji na CD "Sprzedawaj więcej - sprawdzone techniki". Złóż zamówienie na CD, przeczytaj teksty i od jutra sprzedawaj z sukcesem!


CD ROM

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022