wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 48.50 46,08   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

DYFUZJA INNOWACJI JKA ODNIEŚĆ SUKCES W KOMERCJALIZACJI NOWYCH


KLINCEWICZ K. / PRODUKTÓW I USŁUG

wydawnictwo: WZ UW, 2011, wydanie I

cena netto: 48.50 Twoja cena  46,08 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

DYFUZJA INNOWACJI JAK ODNIEŚĆ SUKCES W KOMERCJALIZACJI NOWYCH PRODUKTÓW I USŁUG

Wśród polskich publikacji, dotyczących zarządzania innowacjami i ochrony własności przemysłowej, brakowało dotąd pozycji prezentującej proces dyfuzji innowacji i sposoby skutecznego wprowadzania na rynek nowych produktów i usług. Książka "Dyfuzja innowacji. Jak odnieść sukces w komercjalizacji nowych produktów i usług" wypełnia tę lukę na rynku wydawniczym. Autor omawia procesy wprowadzania na rynek, promocji i sprzedaży innowacji, oferując praktyczne narzędzia gotowe do wykorzystania w działalności gospodarczej.

Książka przybliża dorobek współtwórców teorii dyfuzji innowacji, takich jak: Rogers, Bass, Moore, Bosworth, Fichman, firma Gartner i szkoła SCOT. Prezentacja opiera się na bogatym przeglądzie aktualnych przykładów procesu dyfuzji różnorodnych innowacji, w tym: środków farmakologicznych, rozwiązań informatycznych, produktów elektroniki użytkowej, serwisów internetowych, technologii ochrony środowiska, maszyn rolniczych czy zmian społecznych. Dyskusja teorii, modeli i przykładów opiera się na wieloletnich, praktycznych i naukowych doświadczeniach autora.

Książka jest niezastąpioną pomocą dla każdego menedżera zajmującego się wprowadzaniem na rynek nowych produktów i usług. Szczególnie przydatna będzie dla osób zarządzających firmami technologicznymi, pracowników działów marketingu i sprzedaży, wynalazców rozważających możliwość komercjalizacji własnych osiągnięć, zarządzających projektami badawczo-rozwojowymi, doradców w zakresie zarządzania własnością intelektualną oraz studentów zarządzania.


Rozdział 1. Innowacje i proces ich dyfuzji
1.1. Co to jest innowacja?
1.2. Co to jest dyfuzja innowacji?
1.3. O czym będzie ta książka?
Rozdział 2. Atrybuty innowacji sprzyjające dyfuzji
2.1. Model PZNTO
2.2. Względna przewaga (P)
2.3. Zgodność (Z)
2.4. Niska złożoność (N)
2.5. Testowalność (T)
2.6. Obserwowalność (O)
Rozdział 3. Źródła względnej przewagi
3.1. Język korzyści
3.2. Owczy pęd i snobizm
3.3. Compliance
3.4. Innowacje prewencyjne
3.5. Innowacje szkodliwe
3.6. Całkowity koszt własności (TCO)
3.7. Dobra systemowe
3.8. Produkt kompletny
3.9. Dyfuzja innowacji w łańcuchu dostaw
Rozdział 4. Cechy użytkowników a dyfuzja innowacji
4.1. Innowacyjność użytkowników a proces dyfuzji
4.2. Innowatorzy
4.3. Wcześni użytkownicy
4.4. Wczesna większość
4.5. Przepaść w procesie dyfuzji
4.6. Dyfuzja dóbr sieciowych
4.7. Późna większość
4.8. Maruderzy
4.9. Wpływ innych cech użytkowników na proces dyfuzji
Rozdział 5. Przekraczanie przepaści w procesie dyfuzji
5.1. Sposób przekraczania przepaści
5.2. Produkt kompletny dla wybranego segmentu użytkowników.
5.3. Model kręgielni
Rozdział 6. Alternatywne modele dyfuzji innowacji
6.1. Cykl fascynacji
6.2. Luka asymilacyjna
6.3. Metodyki sprzedaży
6.4. Wątpliwości klienta w procesie adopcji
6.5. Modyfikacja innowacji w procesie dyfuzji
6.6. Ekonomiczne stymulatory dyfuzji
6.7. Krytyka dyfuzji innowacji
Dodatek. Modelowanie dyfuzji innowacji
Przypisy
Bibliografia
Informacja o autorze

170 stron, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022