wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 61.29 58,23   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

INSTRUMENTY MARKETINGU JAKO CZYNNIK EKSPANSJI SEKTORA ŻYWNOŚCIOWEGO


MEREDYK K. HOŚCILOWICZ E. JANOWSKA I.

wydawnictwo: WSFIZ BIAŁYSTOK, 2008, wydanie I

cena netto: 61.29 Twoja cena  58,23 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

INSTRUMENTY MARKETINGU JAKO CZYNNIK EKSPANSJI SEKTORA ŻYWNOŚCIOWEGO


Opracowanie dotyczy problemu ekspansji przedsiębiorstwa branży żywnościowej, czyli problemu wzrostu wartości produkcji, sprzedaży, udziału w rynku, poprawy pozycji konkurencyjnej, czy wreszcie wzrostu efektywności.

Ekspansja ta jest na rynku żywnościowym szczególnie trudna. Jej przesłanki tkwią w strukturze własnej firmy, a nie na zewnątrz. To w działaniach samego przedsiębiorstwa należy poszukiwać rezerw i możliwości rozwoju. Ponieważ znaczenie funkcji zdrowotnych konsumpcji żywności jest coraz większe a sama zdrowotność społeczeństwa staje się kategorią ekonomiczną - jako istotny element jakości produktu może ona stanowić sprawny instrument promocji żywności. Chodzi o to, by tę drugą (obok zwykłej użyteczności dóbr żywnościowych) funkcję żywności wykorzystywać w procesie zarządzania totalnie, to znaczy zintegrować ją ze wszystkimi instrumentami marketingowymi.


Spis treści:

WSTĘP

Kazimierz MEREDYK EWOLUCJA RYNKÓW ŻYWNOŚCIOWYCH W GOSPODARCE EFEKTYWNEJ

Iwona Anna JANOWSKA JAKOŚĆ NATURALNA A CENA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH

Urszula WIDELSKA JAKOŚĆ JAKO ELEMENT PROMOCJI PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH

Aneta EJSMONT FUNKCJE REKLAMY A JAKOŚĆ PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH

Beata REMBIŃSKA TECHNOLOGIA JAKO CZYNNIK KREACJI RYNKU ŻYWNOŚCIOWEGO NA PRZYKŁADZIE GRUPY MASPEX WADOWICE

Elżbieta ZALESKO WIZERUNEK KRAJU I MARKA PRODUKTU JAKO CZYNNIKI DYNAMIKI EKSPORTU ŻYWNOŚCI

Paweł NIEMOTKO EKOLOGICZNOŚĆ JAKO CZYNNIK POZYCJONOWANIA ŻYWNOŚCI

Joanna OMIECIUCH DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW ŻWNOŚCIOWYCH

ZAKOŃCZENIE


211 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022